• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72704
+
-

۶۰۰ کلاس درس تخریبی بوشهر نوسازی می‌شود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان این‌که ۹ درصد کلاس‌های درس این استان تخریبی است، گفت: اکنون ۶۰۰ کلاس درس تخریبی استان بوشهر نوسازی و برای سال تحصیلی پیش‌رو آماده می‌شود. 

به گزارش تسنیم «غلامحسین حسینی» با اشاره به وضعیت نیروهای فرهنگی استان بوشهر بیان کرد: امسال 812 فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر بازنشسته می‌شوند که 377 نفر از کمبودهای کادر آموزشی در سال تحصیلی جدید از طریق جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی و به‌کارگیری بازنشستگان فرهنگی تامین می‌شود. 

حسینی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این است که پروژه‌های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی امسال تکمیل و افتتاح شود که بهره‌برداری از 99 پروژه نیمه‌تمام آموزشی در دستور کار قرار دارد. 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به این‌که در سال تحصیلی جدید افزون بر 242 هزار دانش‌آموز به کلاس‌های درس می‌روند، گفت: تعداد دانش‌آموزان استان بوشهر در سال تحصیلی جدید نسبت به سال قبل 12 هزار و 695 نفر افزایش دارد. 

وی آموزش و پرورش را بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی و متولی تعلیم و تربیت دانست و افزود: فضای تخریب کلاس‌های درس استان بوشهر 9 درصد است که نسبت به 30 درصد میانگین کشوری رقم پایینی است. 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به روند ساخت مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود این مدرسه تا پایان امسال تکمیل و به آموزش و پرورش استان بوشهر تحویل شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید