09
پنج شنبه 3 آذر 1401
شماره 8647
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته‌هایی باریک‌تر از مو در دنیای سلبریتی‌ها

یادداشت
همه از سلبریتی‌ها صحبت می‌کنند، شما چطور؟ البته این صحبت کردن صرفاً به این روزها باز نمی‌گردد و اساساً در دهه‌های گذشته، سلبریتی‌ها یا چهره‌ها یا افراد صاحب شهرت در حوزه‌های مختلف، همیشه مورد‌توجه بوده‌اند.
ویژه
در بسیاری از موارد چک‌های صادره از سوی افراد، متأسفانه به دلایلی اعم از عدم‌موجودی، کافی ‌نبودن وجه موجود در حساب صادرکننده، عدم‌تطابق یا تفاوت امضای فرد با امضای ذیل چک، قلم‌خوردگی و همچنین اختلاف در متن و مفاد مندرج در چک، باعث می‌شود که چک مزبور به منزله چک پرداخت‌نشدنی تلقی شود.
با شروع فصل سرما، بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا که از رایج‌ترین بیماری‌های ویروسی به‌حساب می‌آیند، به‌شدت شیوع یافته و افراد زیادی به‌ویژه آنهایی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوند.
در پسِ آرامش ظاهری بسیاری از ما، دغدغه‌های فکری اغلب بیهوده و گاه سمج چنان فکر و ذهن‌مان را درگیر خود می‌کنند که از اندیشیدن به بسیاری از امور ضروری، مثبت و خلاقانه در زندگی بازمی‌مانیم و آن آرامش درونی را که لازمه یک زندگی شاد و سرزنده است از دست می‌دهیم.
سرمای هوا کاملا محسوس شده و رفته‌رفته با نزدیک‌شدن به فصل زمستان، بر شدت آن افزوده می‌شود.
«مهدی امینی‌خواه» بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون کارش را از دهه‌70در این عرصه شروع کرده است .
نبرد حماسی در برابر استرالیا اتفاقی نیست که حتی با گذشت بیش از 2دهه از حافظه تاریخی اهالی فوتبال در ایران محو شود.

دنیای سلبریتی ایرانی

بررسی یک پدیده مهم در گفت‌وگو با داوود طالقانی، نویسنده کتاب «سلبریتی ایرانی»
صفحه‌های شخصی آنها در شبکه‌های اجتماعی میلیون‌ها دنبال‌کننده دارد، جزئیات زندگی، روابط و تفریحات‌شان با دقت دنبال می‌شود، واکنش‌ها و اظهارنظرهایشان نسبت به موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار مورد‌توجه قرار‌می‌گیرد، عکس‌هایشان روی بیلبوردهای تبلیغاتی می‌تواند آمار فروش یک محصول را جابه‌جا کند، خیلی وقت‌ها نامشان در ماجراهای جنجالی و پرحاشیه شنیده می‌شود.
پسرک پرورشگاهی شوالیه کسب‌وکار شد

پسرک پرورشگاهی شوالیه کسب‌وکار شد

باور اینکه مؤسس شرکت لوکسوتیکا، بزرگ‌ترین تولیدکننده عینک و لنز در دنیا، همان پسرکی است که مادرش ناتوان از تأمین هزینه‌هایش، او را به پرورشگاه سپرد، اصلاً ساده نیست.
مثل روبات گوش‌به‌فرمان نباشید
مثل روبات گوش‌به‌فرمان نباشید
البته که همه ما دوست داریم مهربان باشیم، در حق دیگران خوبی کنیم و اگر کاری از دستمان برمی‌آید تا دیگری احساس خوبی داشته باشد، دریغ نمی‌کنیم.
با شروع جام‌جهانی 2022قطر، بیشتر تماشاگران پر‌و‌پا‌قرص فوتبال روی قهرمانی تیم‌های مطرحی مثل آلمان، برزیل، اسپانیا و انگلیس شرط بسته‌اند و کمتر کسی درباره تیم ملی اروگوئه صحبت می‌کند.

نگهبانان محیط‌زیست

تنفس هوای تازه و تماشای مناظر سرسبز هر انسانی را به وجد می‌آورد، اما این تنها مزیت طبیعت نیست.

مهاجمی که بوی گل می‌داد

وقتی رایکوف، سرمربی تاج شد با کنار گذاشتن بازیکنان قدیمی و اسم و رسم‌دار، یک جوان قدبلند و ترکه‌ای را در خط حمله آبی‌های پایتخت بازی داد. غلامحسین مظلومی، مهاجم نوک تاج از جنوب آمده بود.

هم غذا، هم دوا

عسل، این خوراکی شیرین و مقوی و خوشمزه و جادویی نه‌تنها مصرف غذایی دارد که از دنیای باستان تا به امروز کاربرد دارویی هم داشته و برای درمان انواع و اقسام بیماری‌ها از مرهم و ضمادی برای زخم و سوختگی تا آنتی‌بیوتیکی طبیعی در علوم پزشکی از عسل استفاده می‌شود.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
پارک‌های موضوعی یکی از بهترین مکان‌های تفریحی هستند.
چشمه‌ها و آبگرم‌ها همیشه زیبا هستند.
«سینما» در کنار مشکلات، دغدغه‌ها و جاذبه‌هایی که در دل خود دارد، یکی از موضوعات جالب برای بسیاری از فیلمسازان در ساخت فیلم است؛ اینکه به قلب آن بروند و از عشق به این پدیده شگفت‌انگیز بگویند یا به حاشیه‌ها و دردسرهای تولید و پشت‌پرده‌اش بپردازند.