09
پنج شنبه 26 خرداد 1401
شماره 8521
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

افتخار می‌کنم که مفسر بسکتبال بودم

در کشورهای صاحب ورزش رسم بر این است که مناصب مهم ورزشی را بین افراد متمول و با نفوذ تقسیم می‌کنند تا این افراد پول و اعتبار را توأمان به تشکیلات ورزشی تزریق کنند.
ویژه
غذا و خوراکی‌های مخصوص شهرهای جنوبی طرفداران پر‌و‌پاقرصی در شهرهای سراسر ایران دارد که دلیل آن هم تنوع و طعم خوب و خاص چنین غذاهایی است.
سروش چیت‌ساز، نویسنده‌ای است که تلاش کرده نوشتن را به شکل‌های مختلف تجربه کند و به همین دلیل از نوشتن داستان کوتاه به رمان نوشتن رسیده و این روزها نامش را در میان نویسندگان فیلمنامه سریال «نوبت لیلی» نیز می‌بینیم.
کارآفرینی در بعضی از حوزه‌های خاص، سخت‌تر از دیگر حوزه‌ها به‌نظر می‌رسد؛ ازجمله در حوزه کافی‌شاپ‌ها و کافه‌ها و شبیه آن.
احتمالا در مورد جزیره زیبای سیشل که به‌عنوان بهشتی در اقیانوس هند شناخته می‌شود شنیده‌اید.
یکی از بازیگران مطرح دنیا و چهره‌های شاخص هالیوود که در حوزه محیط‌زیست فعالیت دارد، لئوناردو دی‌کاپریو است. او فعالیت‌های زیست‌محیطی خود را از سال 1998شروع کرد و در همان سال بنیادی را نیز با نام خودش تأسیس کرد
خواندن داستان کوتاه، هم برای دنبال‌کنندگان حرفه‌ای آثار ادبی جذابیت دارد، هم برای مخاطبان تازه‌کاری که ترجیح می‌دهند به‌جای خواندن داستان‌های بلند، از خواندن یک داستان کوتاه قوی و پرکشش لذت ببرند.

همیشه دلواپس محیط‌زیست ایران هستم

مجید مظفری، بازیگری شناخته‌شده است که دغدغه‌های غیربازیگری هم دارد
این روزها فعالیت‌های اجتماعی و غیرهنری هنرمندان، باعث می‌شود تا وجهه‌ای دیگر به آنها بخشیده شود. در این صورت مردم، مطمئن می‌شوند که دغدغه این گروه صرفا هنر و امورات خودشان نیست.
کودکان غرغرو، والدین کلافه

کودکان غرغرو، والدین کلافه

کودکی را تصور کنید که در حال جیغ‌زدن، پا بر زمین می‌کوبد و بهانه می‌گیرد و با هیچ ترفندی نمی‌توان او را آرام کرد. احتمالاً در طرف دیگر، پدر و مادری کلافه ایستاده‌اند که نمی‌دانند در برابر گریه‌ها و غرغرهای این کودک بهانه‌گیر چه کنند و چه راهکاری را انتخاب کنند.
برکه‌ای که طعم دهانت را عوض می‌کند
برکه‌ای که طعم دهانت را عوض می‌کند
در نزدیکی شهر و استان تهران مکان‌های تفریحی زیادی وجود دارد که هرکدام از جهاتی دیدنی و قابل تأمل هستند.
اگر اهل تماشای برنامه‌های انگیزشی یا خواندن کتاب‌های این حوزه باشید، حتماً تا به حال نام برایان تریسی را شنیده‌اید. دست‌کم نام کتاب «قورباغه‌ات را قورت بده»، معروف‌ترین اثر تریسی، برای بیشتر افراد آشناست.

نبردهای بزرگ زندگی

غالبا کارها شروع می‌شود تا با موفقیت به پایان برسد؛ یعنی در اصل، کسی کاری را شروع نمی‌کند که تمامش نکند و باز هم در اصل، کسی کاری را شروع نمی‌کند تا به یک نتیجه معمولی برسد.

خون بازی

جنگ، کودتا و انقلاب معمولاً در کشورهایی رخ می‌دهد که منابع طبیعی قابل اعتنایی دارند و به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مورد هجوم کشورهای قدرتمند قرار می‌گیرند. بیشتر کودتاهایی که در کشورهای مختلف جهان اتفاق افتاده با خشونت همراه بوده و به ماه‌ها و گاهی سال‌ها برنامه‌ریزی نیاز داشته است.

نبرد علیه چربی‌های اضافه

این روزها با تغییر سبک زندگی و عادت‌های غذایی جدید، مشکلات جسمانی عدیده‌ای گریبانگیر مردم دنیا شده است که چاقی یکی از آنهاست. در نتیجه بسیاری از افراد در تلاشند که با روش‌های مختلف از این چاقی رها شده و چربی‌های اضافی خود را آب کنند و لاغر شوند.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
شاید بهترین اثر هیپنوتیک که در میان بهترین فیلم‌های مهیج و روانشناختی می‌توان پیدا کرد، فیلم «درمان» از کیوشی کوروساوا باشد.
حدود 6‌ماه قبل بود که فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز از رکورد کریم عبدالجبار در لیگ NBA گذشت و عنوان امتیازآورترین بازیکن تاریخ لیگ را به‌دست آورد.
در کشور ما مناظر و دیدنی‌های طبیعی کم نیستند و هر کدام از این جاذبه‌ها در گوشه و کنار این مرز و بوم گسترانیده شده‌اند.