15
شنبه 28 آبان 1401
شماره 8642
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایجاد مجتمع‌های گردشگری دریایی در بوشهر

میز خبر
استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های این استان در اقتصاد دریامحور گفت: مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها ازجمله مجتمع‌های گردشگری دریایی در نقاط مختلف ساحلی استان یک ضرورت است.
ویژه
معاون اول رئیس‌جمهوری با ابراز تأسف و تسلیت به‌دلیل شهادت جمعی از هموطنان ایذه‌ای در حادثه تروریستی اخیر این شهرستان از خداوند برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت کرد.
استاندار اصفهان گفت که دولت مکلف شده ‌ ۱۰هزار میلیارد ریال حقابه به کشاورزان استان پرداخت کند و ما در حال پیگیری هستیم که این اعتبار به‌حساب آنان واریز شود.
عکس‌خبر
شهرستان استهبان در ۱۷۴کیلومتری شیراز قرار دارد و بزرگ‌ترین تولید‌کننده زعفران در استان فارس است.

باران پاییزی و سیلاب در 2‌ استان

بارش‌های سیل‌آسا در خوزستان منجر به فوت 2شهروند در هفتکل شد / سیلاب مسیر ارتباطی 33روستا در کهگیلویه و بویراحمد را مسدود کرد
گزارش
سازمان هواشناسی روز جمعه -27آبان- در فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هشدارهای سطح زرد بارندگی صادر کرده بود، اما بارش‌ها در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد پا را فراتر از این هشدار گذاشت و منجر به فوت 2نفر و مسدود شدن راه ارتباطی تعدادی روستا شد.

گاز رایگان برای بیش از ۴۸ هزار مشترک همدانی

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از رایگان شدن هزینه ۴۸ هزار و ۷۲۷مشترک خبرداد.
نخستین شهرک انرژی ایران در قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت که با تخصیص ۱۰۰هکتار زمین مورد نیاز برای نخستین «شهرک انرژی ایران» در این استان، ساخت این شهرک آغاز شد.
گزارش
آموزش کمک‌های اولیه و آشنایی در برخورد با حوادث برای عشایر لرستان آغاز شده است.