• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 28 آبان 1401
کد مطلب : 177419
+
-

گاز رایگان برای بیش از ۴۸ هزار مشترک همدانی

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از رایگان شدن هزینه ۴۸ هزار و ۷۲۷مشترک خبرداد.
 به گزارش تسنیم، محمد صادق محبی‌نظر بیان کرد: از این میزان 30هزار و 890مشترک مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 17هزار 387مشترک هم مربوط به سازمان بهزیستی است. وی با تأکید بر آمادگی شرکت گاز استان همدان برای تأمین پایدار گاز طبیعی در روزهای سرد امسال گفت: همکاران ما در این شرکت با توجه به مقدار مصرف گاز مشترکان در هر شهر، بعضی از تجهیزات و لوازم یدکی ایستگاه‌ها را تعویض می‌کنند.
از سویی دیگر اگر ایستگاه‌ها به تعمیرات دوره‌ای نیاز دارند، این کار در فصل تابستان انجام می‌شود. محبی‌نظر همچنین یادآور شد: تاکنون مصرف گاز استان حدود 5درصد نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت گاز همدان با بیان اینکه امسال هم شاهد ناترازی بین تولید و مصرف گاز هستیم، افزود: بی‌شک امسال نیز تعدادی از واحدهای صنعتی استان به جمع مشترکان پیوستند و به تعداد مشترکان خانگی هم افزوده شده که در مجموع حدود 4تا 6درصد افزایش مصرف گاز خواهیم داشت، به همین دلیل تمهیدات و اقدام‌هایی برای کنترل این ناترازی پیش‌بینی شده است.
محبی‌نظر گفت: همسو با این موضوع نشست‌هایی به‌منظور افزایش بهینه‌سازی و کنترل مدیریت مصرف گاز با واحدهای مختلف این شرکت برگزار و دستورالعمل‌هایی را به نواحی گازرسانی ابلاغ کردیم و پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید