• یکشنبه 17 تیر 1403
  • الأحَد 30 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 07
شنبه 1 مرداد 1401
کد مطلب : 166557
+
-

کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین کارخانه روغن پایه در فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه تولید روغن پایه در شهرک صنعتی میمند خبر داد که با آغاز کار این واحد تولیدی 150نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به‌کار خواهند شد.
به‌گزارش تسنیم، سیدمصطفی هاشمی با بیان اینکه این واحد تولیدی صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد ریال ساخته می‌شود، گفت: براساس وعده سرمایه‌گذار، این واحد تا یک‌سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. به‌گفته وی، ماده اولیه این کارخانه روغن کارکرده خودرو است و تا پایان امسال روزانه 40هزار لیتر روغن در آن تولید می‌شود. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه تولید این کارخانه ظرفیت صادرات دارد، افزود: روغن پایه خودرو با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته این کارخانه و با روش غیراسیدی تولید می‌شود.
هاشمی همچنین درباره توسعه شهرک صنعتی میمند گفت: تاکنون 43قرارداد با سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی امضا شده است که از این تعداد، 7‌واحد تولیدی با اشتغال 86نفر به بهره‌برداری رسیده و سایر واحدها با پیشرفت‌های مختلف فیزیکی در مرحله ساخت‌وساز قراردارند. وی باتوجه به ظرفیت‌های میمند در تولید گلاب و عرقیات، این شهرک صنعتی را بستر مناسبی برای استقرار صنایع مرتبط و تبدیلی معرفی‌کرد و گفت: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید