• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 31 فروردین 1401
کد مطلب : 158779
+
-

عدد خبر/۳۵ درصد

سرپرست امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: بارش برف و سرمای ۳روز گذشته به ۳۵درصد از باغ‌های استان که در ارتفاعات هستند، خسارت زد. به گزارش فارس، محمد عفتی اظهار کرد: میوه های هسته دار شامل بادام، گیلاس، میوه های دانه دار شامل سیب و گلابی و میوه های دانه ریز انگور و همچنین درختان گردو از ناحیه سرما و برف  خسارت دیدند.

32800  هکتار ‌
سرپرست جهادکشاورزی کرمانشاه از تجهیز ۳۲هزار و ۸۰۰هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به سیستم آبیاری نوین خبر داد. به گزارش مهر، فرشید خدادوست اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از ۴۱۲هکتار از اراضی شهرستان به‌منظور اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار مورد مطالعه قرار گرفته است. وی افزود: بیش از ۹۴هکتار از طرح‌های مطالعه شده در جلسات کمیته آب و خاک مصوب و برای دریافت یارانه معرفی شده است.

‌17 روز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل اعلام کرد: در ادامه روند نزولی و با ثبت هفدهمین روز بدون فوتی کرونا در سال‌جاری مجموع جان‌باختگان ۶موج شیوع کرونا در اردبیل طی ۲۶ماه گذشته در رقم 2798نفر باقی ماند. به گزارش ایرنا، علی محمدیان اردی گفت: پس از چند روز روند پایدار و گاهی صعودی شیوع کووید-  ۱۹، مجموع آمار مبتلایان بستری کرونا در استان اردبیل به ۴۷نفر کاهش یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید