17
شنبه 8 مرداد 1401
شماره 8555
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بردی در کار نیست

توضیح‌ جدید مهدی تاج در مورد ماجرای ویلموتس، چندان قانع‌کننده  به‌نظر نمی‌رسد
یادداشت
اگر کاهش میزان جریمه در پرونده مارک ویلموتس از 10‌میلیون یورو به 3‌میلیون را یک «پیروزی» می‌دانیم، باید در معنا و مفهوم پیروزی برای همیشه تجدیدنظر کنیم.
ویژه
درحالی‌که کریستیانو رونالدو جفت پاهایش را داخل یک کفش کرده و می‌خواهد برود، اما هیچ‌کس او را نمی‌خواهد و رئال، اتلتیکو، بایرن‌مونیخ و چلسی دست رد به سینه او زده‌‌اند.
قرمزپوشان تبریز در چند سال اخیر به‌دلیل تغییرات زیاد در کادر فنی هیچ‌وقت نتوانستند روند ثابت و موفقیت‌آمیزی در لیگ برتر داشته باشند و حالا امیدوارند که در فصل جدید اتفاقات خوبی برای آنها رخ دهد.
سوژه روز
اگر پیشنهاد میلان برای طارمی کمی بالاتر بود، الان طارمی در شهر میلان حضور داشت. این را یک روزنامه‌نگار ورزشی پرتغالی مطرح کرده.
در میان مربیان فوتبال ایران، اگر امیر قلعه‌نویی رکورددار تعداد بازی و جام‌های قهرمانی است، در عوض ساکت الهامی هم رکورد بیشترین دعوا و درگیری را در اختیار دارد.
اتفاقات عجیب در تیم ملی بسکتبال. سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال 19بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

سرقفلی تیم ملی به نام بازیکنی نیست

بهروز عطایی از دلایل موفقیتش با تیم‌ملی والیبال و البته از حاشیه‌ها و اختلافات می‌گوید. او برای حل مشکل تیم در دفاع، برنامه‌های خاصی دارد
تیم بهروز عطایی در لیگ‌ ملت‌های والیبال موفق بود اما کار سخت‌تر در پیش است. ماه آینده مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود و تیم عطایی از لیگ نیامده باید تمرینات را برای مسابقات قهرمانی جهان آغاز کند.
صفا با سعید!

صفا با سعید!

تراکتور با یک بمب نقل و انتقالاتی دیگریک ترکیب درخشان در میانه میدان ساخته است
پروژه بازسازی تراکتور، با تمام قدرت دنبال می‌شود. تیمی که بعد از چند فصل ناامیدکننده، حالا دوباره با اراده‌ای جدی به بازار نقل و انتقالات برگشته و یک ستاره دیگر را نیز جذب کرده است.
زدوخورد شروع شد
زدوخورد شروع شد
در فاصله یک هفته مانده تا آغاز فصل لیگ برتر، سیتی و لیورپول در سوپرجام با هم روبه‌رو می‌شوند
بازی‌های این فصل لیگ‌های اروپایی خیلی زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت، آغاز شد. امشب 2‌دیدار سوپرجام در انگلیس و آلمان پیش‌رو داریم. در کامیونیتی‌شیلد که بین قهرمانان لیگ برتر و جام‌حذفی برگزار می‌شود، منچسترسیتی به مصاف لیورپول می‌رود و در آلمان بایرن‌مونیخ با قهرمان حذفی یعنی لایپزیش بازی می‌کند.
فوتبال ایران
در چند روز گذشته چند باشگاه ایرانی ازجمله تراکتور تبریز، نساجی مازندران و هوادار تهران در کمپ گرین‌پارک کاراتپه اردوی خارجی خود را برپا کرده‌اند و طبیعی است با توجه به محل اقامت مشترک این تیم‌ها در کمپ گرین‌پارک، اعضای نساجی، تراکتور و هوادار با یکدیگر برخورد داشته باشند.

قهرمانی جهان با برادران سوریان

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب یک طلا، 2 نقره و 4 برنز به‌عنوان قهرمانی جهان رسید. این قهرمانی درحالی به‌دست آمد که حدود یک ماه پیش فرنگی‌کاران نوجوان در مسابقات قهرمانی آسیا به‌عنوان نایب‌قهرمانی رسیده بودند و حالا در میدانی به‌مراتب بزرگ‌تر توانستند مقام قهرمانی را کسب کنند.

رضا آذرشب: همه می‌گویند شبیه یزدانی هستی

رضا آذرشب در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان توانست مدال برنز وزن 80کیلوگرم را کسب کند. این فرنگی‌کار اهل شهرستان دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

روزشمار

روزشمار
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جان اسپرا، سرمربی متشخص تیم ملی والیبال آمریکا علاقه و اعتقاد وافری به بازیکنان ایرانی دارد. او به مرتضی شیاری، دستیار ایرانی‌اش مأموریت داده تا استعدادهای نابی را که در سنین زیر 17سال قرار دارند، شناسایی و برای تحصیل و ورزش در دانشگاه‌های آمریکا به او معرفی کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8555