• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 8 مرداد 1401
کد مطلب : 167276
+
-

نکته بازی/کی اسم تو رو گذاشت ساکت؟

در میان مربیان فوتبال ایران، اگر امیر قلعه‌نویی رکورددار تعداد بازی و جام‌های قهرمانی است، در عوض ساکت الهامی هم رکورد بیشترین دعوا و درگیری را در اختیار دارد. استاد که هنوز مدت زیادی از دعواهایش در فینال جام‌حذفی نگذشته، این‌بار در ترکیه و در جریان اردوی آماده‌سازی با کادر فنی تیم سابقش درگیری فیزیکی پیدا کرده است. الهامی که با حرف‌وحدیث‌های زیادی از نساجی جدا شد، حالا به عنوان سرمربی هوادار با نساجی‌چی‌‌ها درگیر شده است. او بارها طعم محرومیت را هم چشیده اما انگار خیال سربه‌راه‌شدن ندارد. رفتارهای ساکت تناقض عجیبی با اسم او دارند. 

مهاجرت برعکس
سعید عزت‌اللهی بعد از 8سال بازی در تیم‌های خارجی با تراکتور به توافق رسیده تا او هم به خیل بازیکنان ایرانی بپیوندد که بعد از سال‌ها بازی در خارج از کشور امسال لیگ برتر خودمان را ترجیح داده‌اند. در اولین روزهای نقل‌وانتقالات امسال، علیرضا بیرانوند بعد از 2سال حضور در بلژیک و پرتغال به پرسپولیس برگشت. بعد از او مرتضی پورعلی‌گنجی که از سال2015 دیگر در ایران بازی نکرده بود، بعد از 7سال به لیگ ایران بازگشت. کاوه رضایی هم  بعد از حضور 5ساله در بلژیک، استقلالی شد. اشکان دژاگه، فرشید اسماعیلی و علی قربانی هم این تابستان با فولاد قرارداد بستند تا به لیگ ایران برگردند. دوستان حق دارند؛ هیچ جای دنیا به اندازه لیگ ایران به این بازیکن‌ها پول نمی‌دهند.

گره کور پرسپولیس-ملوان
اطلاعیه‌های 2 باشگاه پرسپولیس و ملوان در رابطه با بازی خداحافظی سیدجلال حسینی هم از اتفاقات جالب هفته گذشته بود. بعد از مدت‌ها حرف و حدیث و خبر و تکذیب، بالاخره پرسپولیسی‌ها با صدور اطلاعیه‌ای خیلی محکم از برگزاری بازی در روز 14مرداد خبر دادند اما در متن اطلاعیه نوشتند: «سیدجلال حسینی آنقدر بزرگ است که بهتر بود بازی خداحافظی‌اش مقابل یک تیم بزرگ خارجی انجام می‌شد...» و همین جملات باعث رنجش ملوانی‌ها شد. انصافا ملوانی‌ها حق هم داشتند و این وسط، فرد مظلوم ماجرا خود سیدجلال بود که بازی خداحافظی‌اش تحت‌الشعاع این سهل‌انگاری عجیب و غریب قرار گرفت. باز خدا پدر پرسپولیسی‌ها را بیامرزد که چند ساعت بعد در یک اطلاعیه جدید عذرخواهی کردند. در فوتبال ایران از این اشتباهات زیاد بوده  اما از این عذرخواهی‌ها کمتر دیده بودیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید