• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 8 مرداد 1401
کد مطلب : 167279
+
-

طارمی؛ مدیرتر از مدیران پورتو

جنجال‌های مهاجم تیم ملی تمامی ندارد

سوژه روز
طارمی؛ مدیرتر از مدیران پورتو

اگر پیشنهاد میلان برای طارمی کمی بالاتر بود، الان طارمی در شهر میلان حضور داشت. این را یک روزنامه‌نگار ورزشی پرتغالی مطرح کرده. از این شایعات درباره پیشنهادهای خارجی برای مهاجم ایرانی زیاد منتشر شده اما چیزی که مشخص است، این است که او این فصل هم در پورتو خواهد ماند. آخرین پیشنهادی که شایعه‌اش مطرح شد، علاقه باشگاه ترکیه‌ای فنرباغچه به طارمی بود که توسط ژرژ ژسوس تکذیب شد.
طارمی جوری زندگی و رفتار می‌کند که همیشه حاشیه‌ها و اخبار زیادی پیرامونش منتشر شود. ازجمله اینها مصاحبه‌اش با عادل فردوسی‌پور بود که غیر از تراشیدن یک‌سری نارضایتی در داخل کشور، موجب اعتراض پرتغالی‌ها هم شد. او در این مصاحبه ‌گفته بود اگر جای رئیس باشگاه بود، طارمی را می‌فروخت تا از او در این سن پول درآورد. در واکنش به این مصاحبه و اعتراضاتی که انجام شد، فرانسیسکو آیدوس، روزنامه‌نگار ورزشی پرتغالی در دفاع از او نوشت: «طارمی می‌گوید اگر در پورتو قدرت تصمیم‌گیری داشت، بازیکنی مثل خودش را می‌فروخت. به جرأت می‌توانم بگویم طارمی مدیر بهتری نسبت به مدیران باشگاه پورتو است. با توجه به ارزش این مهاجم ایرانی در بازار نقل‌‌وانتقالات، فصل فوق‌العاده‌ای که در فصل گذشته داشت که همراه با گل‌های ‌زده و پاس گل‌های فراوان بود و اینکه دقیقا بازیکن جوانی نیست، این فروش او را برای همه طرف‌ها ایده‌آل می‌کند. در این بین اگر قرار بر فروش طارمی باشد، باید براساس ارزش‌های متناسب با ارزش و کیفیت بازیکن باشد و ارقام ذکر‌شده بین 20 تا 25میلیون یورو می‌تواند تجارت بسیار خوبی برای پورتو محسوب شود.»
در همین حین خبر رسید که پورتو به‌خاطر نپرداختن مبلغ 100هزار یورویی حق رشد به باشگاه اولی طارمی از نقل‌وانتقالات محروم است. روزنامه Abola پرتغال در سایت رسمی‌اش با اشاره به بسته‌بودن کوتاه‌مدت ثبت قرارداد بازیکنان پورتو به‌خاطر بدهی 100‌هزار یورویی به باشگاه ایرانجوان بوشهر اعلام کرد که این حساب اکنون تسویه‌شده و باشگاه بوشهری هم دریافت مبلغ یادشده را تأیید کرده است.
مهاجم ایرانی باشگاه پرتغالی برای آنکه مصاحبه اخیرش را از دل هواداران در آورد، در آستانه سوپرجام پرتغال گفت: «می‌خواهم از همه هوادارانی که چه در بازی‌های خانگی و چه در بازی‌های خارج از خانه همیشه کنار ما بودند، تشکر کنم. بدون هواداران ما چیزی نیستیم، فوتبال برای آنهاست. من هواداران زیادی دیده‌ام، اما هواداران پورتو واقعا خاص هستند، آنها همیشه حس خیلی مثبتی را به ما انتقال می‌دهند. آنها را دوست دارم و امیدوارم آنها هم همین احساس را نسبت به من داشته باشند.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید