• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 30 تیر 1401
کد مطلب : 166474
+
-

از بچگی طرفدار بودند؟

بازیکنانی که در حسرت تیم محبوب‌شان سوختند و آنها که آرزو به دل نماندند

از بچگی طرفدار بودند؟

1.  لواندوفسکی که به ادعای مدیر برنامه‌های سابقش چندین سال در حسرت بازی با پیراهن رئال‌مادرید می‌سوخت، سرانجام برای آنکه ثابت کند از کریم بنزما و لیونل مسی بهتر است، راهی بارسلونا شد. همیشه این اتفاق نمی‌افتد که بازیکنان به آرزوی حضور در تیم محبوب خود برسند. همین ممفیس دیپای و اوبامیانگ که هم‌اکنون در خط حمله بارسلونا بازی می‌‌کنند، زمانی رئالی بودند. ممفیس جانشین کریستیانو رونالدو در منچستر‌یونایتد و صاحب پیراهن شماره‌7 او شده بود و همان موقع اعلام کرد روزی پیراهن رئال‌مادرید را بر تن خواهد کرد. اوبامیانگ هم به پدرش قول داده بود یک‌روز با رئال‌مادرید قرارداد ببندد.

2.  نیمار و کوتینیو زمانی که در تیم نوجوانان برزیل بازی می‌‌کردند، در مصاحبه‌ای اعلام کرده بودند که طرفدار رئال مادرید هستند. آینده، آنها را به بارسلونا برد. اینیستا هم فیلمی از بچگی‌اش منتشر شده بود که ادعا می‌کرد هوادار رئال است اما او اسطوره بارسا شد. یا همین پدری که نزدیک بود به رئال‌مادرید بپیوندد اما در تست فنی رد شد، با اصرار پدرش فاصله‌ای تا رئالی‌شدن نداشت اما خودش بارسایی بود. امباپه را هم می‌شود مثال زد. عکس‌های زیادی از دیوار اتاقش در دوران کودکی و نوجوانی منتشر شده که پوسترهای رئال و بازیکنان این تیم روی آن قرار داشت. او در نهایت پس از آنکه 5سال تمام خودش و رئال‌مادرید را در حسرت این پیوند گذاشته بود، تصمیم گرفت به این تیم نرود.

3.  در همین رئال هم بازیکنی مثل داوید آلابا همیشه جزو تحسین‌کنندگان بارسلونا بوده و آرزوی بازی در این تیم را در سر می‌پرورانده. یا هری کین که عضو آکادمی آرسنال بود اما مسئولان بی‌سلیقه آن زمان توپچی‌ها او را به اتهام اضافه وزن از باشگاه جواب کردند تا این مهاجم بزرگ از باشگاه دشمن دیرینه یعنی تاتنهام سر درآورد. رافینیا هم زمانی هوادار آرسنال بود و در مصاحبه‌اش گفته بود به‌خاطر آرسن ونگر و تیری آنری از کودکی هوادار این تیم شده اما او حاضر نشد به پیشنهاد آرسنال در این تابستان نگاه کند و ترجیح داد به بارسلونا برود و در پست لیونل مسی بازی کند.

4.  برخی بازیکنان وقتی با تیمی قرارداد می‌بندند به راست یا دروغ ادعا می‌کنند که از بچگی طرفدار آن تیم بوده‌اند. برخی راست می‌گویند و سند و عکسی هم برای اثبات این ادعا انتشار می‌دهند. ماتیاس دلیخت درحالی‌که هنوز انتقالش از یووه به بایرن‌مونیخ مراحل پایانی و اداری خود را سپری می‌کرد، عکسی از دوران کودکی‌اش را منتشر کرد که در آن عکس پیراهن بایرن را بر تن داشت. رومانیولی پس از انتقال از آث‌میلان به لاتزیو اعلام کرد حضور در این باشگاه رمی رؤیای کودکی‌اش بوده. این در حالی است که السیو رومانیولی محصول آکادمی رم است و در باشگاه رقیب سابقه بازی دارد: «مادربزرگم که رابطه‌‌ای صمیمی با من داشت، یک هوادار لاتزیو بود و پدرم هم همینطور. فکر می‌کنم حالا نه‌تنها بزرگ‌ترین لحظه احساسی ورزشی‌ام، بلکه در تمام زندگی‌ام اتفاق افتاده است.» او پیراهن شماره13 را انتخاب کرده که زمانی متعلق به اسطوره لاتزیو و الگوی فوتبالی خودش یعنی الساندرو نستا بوده.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید