• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
پنج شنبه 30 تیر 1401
کد مطلب : 166463
+
-

محبی به استقلال نزدیک شد

با وجود شایعاتی که از سپاهانی‌شدن محمد محبی حکایت داشتند، استقلال برای جذب این بازیکن با باشگاه سانتاکلارا به توافق رسید

امیرحسین اعظمی

استقلال این روزها در حالی تمریناتش را در ترکیه دنبال می‌کند که ریکاردو ساپینتو انتظار جذب 2 بازیکن دیگر را می‌کشد؛ موضوعی که با تلاش مدیران استقلال در حال رسمی شدن است. این باشگاه از مدت‌ها قبل درصدد خرید کاوه رضایی و محمد محبی است و اضافه شدن این دو بازیکن می‌تواند تا حدودی خیال ساپینتو را در فاز تهاجمی راحت کند. البته استقلال در پست دفاع راست هم کماکان در حال بررسی شرایط چند گزینه ایرانی است تا در این پست هم یک بازیکن را به لیست خودش اضافه کند.

رضایی بالاخره تست داد
بعد از کش و قوس‌های فراوان کاوه رضایی سرانجام روز سه‌شنبه به تهران سفر کرد تا در تست‌های پزشکی حضور پیدا کند. این مهاجم که مدنظر مسئولان استقلال است، عقد قراردادش با آبی‌ها منوط به انجام تست پزشکی بود که 2 روز پیش مرحله اول این تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت. مهاجم باتجربه فوتبال ایران دیروز صبح هم به مرکز پزشکی ایفمارک مراجعه کرد تا تست‌های کامل جسمانی را زیرنظر پزشکان این مرکز انجام بدهد. قرار است نتیجه این تست‌ها از سوی ایفمارک به مدیران باشگاه استقلال اعلام شود و درصورتی که رضایی مشکلی از بابت مصدومیت نداشته باشد، قراردادش با آبی‌پوشان به‌طور رسمی امضا خواهد شد. رضایی بعد از امضای قرارداد با استقلال راهی ترکیه می‌شود تا در اردوی این تیم حضور یابد و کارش را برای فصل جدید لیگ برتر رسما استارت بزند.

توافق استقلال با سانتاکلارا
جذب محمد محبی هم برای استقلالی‌ها یک ماموریت سخت و حساس بوده ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که مدیران این باشگاه با مسئولان باشگاه پرتغالی به توافق رسیده‌اند. یکی از مسئولان استقلال در گفت‌وگو با همشهری ورزشی درخصوص روند مذاکره با باشگاه سانتاکلارا می‌گوید: «بعد از تغییرات مالکیتی این باشگاه، با مدیران جدید تیم پرتغالی صحبت کردیم و برای جذب محبی با آنها به توافق رسیده‌ایم. حالا باید منتظر توافق این بازیکن با مسئولان سانتاکلارا باشیم چون محبی هم باید در مورد نحوه جدایی، مسائل مالی و برخی جزئیات دیگر با آنها به توافق برسد. کار اصلی انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن را هم جذب خواهیم
کرد.»

ساپینتو مخالف جدایی رضاوند
آرش رضاوند هافبک استقلال همچنان وضعیت مبهمی در این تیم دارد. او خودش تمایل به حضور در فولاد دارد ولی ساپینتو سرمربی آبی‌ها به هیچ عنوان راضی به جدایی رضاوند نیست. روز گذشته گرشاسبی مدیرعامل فولاد نیز درخصوص وضعیت این بازیکن گفت: «آقای آجورلو اعلام کردند که سرمربی جدید آرش رضاوند را می‌خواهد و در لیست او قرار دارد. ما هم دیگر صحبت زیادی انجام ندادیم و تا این لحظه باشگاه استقلال با جدایی رضاوند موافقت نکرده است.»

امروز نخستین بازی دوستانه استقلال
طبق برنامه ساپینتو یکی دو بازی تدارکاتی نیز در دستور کار آبی‌پوشان قرار دارد که یکی از آنها عصر امروز ساعت 18:30به وقت ایران برگزار می‌شود. هنوز نام حریفان تدارکاتی استقلال مشخص نشده است اما گفته می‌شود یکی از بازی‌های تدارکاتی برابر تیمی از آذربایجان یا ترکیه خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید