• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 29 تیر 1401
کد مطلب : 166346
+
-

نکته بازی/ بگوییم ماست سیاه است؟

یکی از خوب‌های این فوتبال سروش رفیعی است؛ آنقدر آرام و مثبت‌اندیش که اگر جلوی او جنگ جهانی هم رخ بدهد، آن را به فال نیک می‌گیرد! مثلا این جملات را بخوانید: «از نظر من هیچ دودستگی در تیم ملی وجود ندارد و امیدوارم رسانه‌ها از این عبارات استفاده نکنند. تک‌تک کلمات شما باعث می‌شود این هجمه‌ها به‌وجود بیاید یا اینکه یک فضای خوب و مناسب برای کار کردن ایجاد شود.» خیلی هم عالی. سروش بهترین راهکار را ارائه داد. از این به بعد هر اتفاقی که در فوتبال ایران رخ بدهد، ما از واژه‌های مثبت برای توصیف آن استفاده می‌کنیم. اصلا اگر لازم باشد می‌گوییم ماست سیاه است، اما باور کنید استوری پیج 4میلیون نفری طارمی علیه همبازیانش را نمی‌توانیم کاری کنیم. می‌توانیم؟!

سقوط یعنی این
این رسانه‌های اماراتی هم کچل کردند ما را از بس در مورد احتمال حضور مهدی قائدی در الاتحادکلبا مطلب نوشتند. فرهاد مجیدی سرمربی این تیم شده و یک روز در میان اخبار متناقضی در مورد حضور یا عدم‌حضور قائدی در این تیم مطرح می‌شود. مهدی فصل موفقی را در الاهلی پشت سر نگذاشت و با وجود قرارداد بلندمدتی که با این تیم دارد، گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد آینده این بازیکن صورت می‌گیرد. کاری نداریم که سرنوشت قائدی چه خواهد شد، اما همین که الان گمانه‌زنی‌های نقل‌وانتقالاتی در مورد او محدود به الاتحادکلبا شده نشان‌دهنده سقوط این بازیکن است. زمان بازی در استقلال یا اوایل حضور در الاهلی، هر روز از یک تیم اروپایی به‌عنوان مقصد مهدی یاد می‌شد، اما حالا... امیدواریم این بازیکن زودتر به روزهای خوبش برگردد.

همین آرش رضاوند را می‌گویید؟
برخی اتفاقاتی که در فصل نقل‌وانتقالات رخ می‌دهد بسیار جالب توجه است. آدم حرف‌هایی می‌شنود و چیزهایی می‌بیند که همینطور هاج و واج می‌ماند. تازه‌ترین شایعه این است که فولاد خواهان صدور رضایتنامه قطعی آرش رضاوند برای حضور در این تیم شده، اما استقلال 35میلیارد تومان بابت این موضوع طلب کرده است! به‌نظر می‌رسد آبی‌ها می‌خواهند هر قدر در این مدت برای جذب بازیکنان مختلف خرج کرده‌اند را به‌صورت یکجا از فولاد بگیرند! البته آنها یک گزینه دیگر هم دارند که معاوضه رضاوند با احسان پهلوان و دریافت 10میلیارد تومان پول است؛ پیشنهادی که یک جور کری ریز هم در آن به چشم می‌خورد. انصافا همه اینها را بابت همین رضاوند می‌خواهید؟ همین که هر وقت بازی می‌کرد کانال‌های هواداری از خجالتش درمی‌آمدند؟


 

این خبر را به اشتراک بگذارید