17
یکشنبه 29 خرداد 1401
شماره 8523
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زجرکش اسکوچیچ

ماه‌هاست بلاتکلیفی دمار از روزگار دراگان درآورده و حالا شرایط بدتر هم شده است
چهره روز
درست از روزی که تیم ملی با دراگان اسکوچیچ به جام‌جهانی قطر صعود کرد و مخصوصا از زمانی که ما بازی با کره‌جنوبی را در سئول آنطور باختیم، تردیدها در مورد اینکه مربی کروات باید در جام‌جهانی روی نیمکت ایران بنشیند یا نه شروع شد.
ویژه
لیورپول برای آنکه به فروش سادیو مانه به بایرن‌مونیخ راضی شود، ابتدا جانشین او را خرید و داروین نونیس را با 80+20میلیون یورو از بنفیکا به آنفیلد آورد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8523
منهای فوتبال
رقابت‌های جودوی چهارجانبه که با حضور تیم‌های ایران، روسیه و صربستان در سن‌پترزبورگ برگزار می‌شد به پایان رسید.
هدف این مطلب دفاع از دراگان اسکوچیچ نیست. در مورد کیفیت کار این مربی، متخصصان باید نظر بدهند و البته بحث خاص خودش را می‌طلبد.
تلاش‌های باشگاه استقلال برای جذب سرمربی جدید ادامه دارد و دست‌کم مشخص شده این مربی، خارجی خواهد بود.

مجیدی قلباً دوست داشت بماند

امیرحسین حسین‌زاده، ستاره فصل گذشته استقلال مدعی است که رفتن مجیدی دلایل دیگری غیر از پیشنهاد اتحاد کلبا داشته است
امیرحسین حسین‌زاده، هافبک جوان استقلال در فصل گذشته توانست خودش را به‌عنوان یکی از پدیده‌های لیگ و جوانان آینده‌دار فوتبال کشورمان مطرح کند.
4 راز شماره 4

4 راز شماره 4

چرا جلال حسینی در فوتبال ایران ماندگار شد؟
چه جلال حسینی همین امسال به دوران بازیگری پایان بدهد یا نه، چه این تصمیم را با میل و رغبت کامل گرفته باشد یا نه، یک چیز در مورد او مسلم است؛ اینکه ستاره شماره4 پرسپولیس و تیم ملی، یک کاراکتر ماندگار در تاریخ فوتبال ایران بوده است.
طبق تاکتیک بازیکن انتخاب می‌کنم
طبق تاکتیک بازیکن انتخاب می‌کنم
لیست 14نفره تیم ملی بسکتبال برای اردوی صربستان و بازی با تیم‌های قزاقستان و سوریه در پنجره سوم انتخابی جام‌‌جهانی اعلام شد و طبق معمول انتقادهایی به لیست وارد است.
باشگاه سپاهان بعد از کناره‌گیری محرم نویدکیا، همانند باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید دچار چالش شده و هنوز محمدرضا ساکت با گزینه‌ای به توافق قطعی نرسیده است.

نکته بازی/ لابد شما هم باید دعوت شوی

بازار شایعات در مورد تغییر کادر فنی تیم ملی، داغ است؛ به حدی که اگر هر لحظه خبر عزل اسکوچیچ منتشر شد، نباید تعجب کرد.

خبر های کوتاه/هالند جانشین کریم

آاس و مارکا ادعا کردند در قرارداد 5ساله ارلینگ هالند با منچستر‌سیتی بند فسخی گنجانده شده که در سال2024 فعال می‌شود و رئال‌مادرید می‌تواند این مهاجم نروژی را برای جانشینی کریم بنزما بخرد.

برنامه بازی

جام ‌جهانی- افتتاحیه
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هفته پیش درحالی‌که خبر برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال زنان در رسانه‌ها منتشر شده بود، مریم ایراندوست، سرمربی این تیم با انتشار پست اینستاگرامی از بازیکنانش خداحافظی کرد.
در حالی که بعضی از هواداران والیبال این روزها حسرت جای خالی امیر غفور را در تیم ملی می‌خورند، یزدی‌ها از حضور او در تیم باشگاهی‌شان خوشحالی می‌کنند. غفور که فصل پیش در تیم سپاهان بازی کرد، امسال قرار است در شهداب یزد بازی کند.
اگرچه باشگاه پرسپولیس تلاش کرد داستان قرارداد 40میلیاردی یحیی گل‌محمدی را جمع کند و اگرچه برخی از هواداران هم گفتند: «هر چه می‌گیرد نوش جانش»، اما داستان به همین راحتی ختم نخواهد شد.