08
یکشنبه 29 خرداد 1401
شماره 8523
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وقتی از فرانسه برگشت، همه فکر می‌کردند ممکن است چه تغییری کرده باشد؛ یعنی فارسی را به سختی حرف می‌‌زند؟ باز هم می‌شود با او سر یک سفره نشست و آبگوشت خورد؟ وقتی از قطار پیاده شد، همان گیوه‌ها پایش بود.
دویدن برای دویدن، یک پدیده مدرن در تاریخ بشر به شمار می‌رود. در تاریخ، موردی را پیدا نمی‌کنید که یک آدمی، صرفا دونده بوده باشد و مثلا سال‌ها برای دویدن 10کیلومتر زیر 40دقیقه تلاش کرده باشد.
در ایران کمتر کسی است که پروفسور سمیعی را نشناسد یا حداقل اسمش را نشنیده باشد.  مجید سمیعی که حالا دیگر در دنیا شهرت پیدا کرده، یکی از بهترین جراحان مغز و اعصاب است و با ابداع روش نوین در جراحی مغز، خدمات زیادی برای آموزش جراحان انجام داده است.
نگاه
آن طور که از متون کهن بر می‌آید قدیم‌تر‌ها دزدی کار دشواری بوده است. تا جایی که برای دزدیدن مناره توصیه می‌کردند، ابتدا چاهی برای پنهان کردنش حفر کنند.
مدتی پیش گروه رسانه‌ای «وایس» در آمریکا گزارشی تهیه کرده بود از خانه‌های تیک‌تاک. این خانه‌ها که اغلب در ساحل غربی آمریکا و در کالیفرنیا قرار دارند، ویلاهای بزرگی هستند که در آنها گروهی از جوان‌های حدود ۱۸ تا ۲۴ساله جمع می‌شوند، زندگی می‌کنند و ویدئو می‌سازند.
در 2فراغت‌نامه‌ای که گذشت، به 2مرحله مهم برنامه‌ریزی تابستانی برای کودکان و نوجوانان اشاره کردیم _تهیه لیست نیاز-خواست‌ و مشخص‌کردن تعداد کلاس‌ها در روز و هفته_.

اول آخر

مسابقات موتور کراس کودک - ورزشگاه آزادی- تهران
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
کالیفرنیا: دست‌کم ۵ کارمند شرکت فضایی اسپیس‌ایکس پس از تهیه نامه‌ای سرگشاده در انتقاد از ایلان ماسک، بنیانگذار این شرکت اخراج شدند.