10
یکشنبه 29 خرداد 1401
شماره 8523
سیاست2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ناصر ایمانی، کارشناس و تحلیلگر سیاسی اصولگرا با اشاره به سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری1400 و انتخاب سیدابراهیم‌رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم گفت: مردم با توجه به ۸سال دولت قبل و به‌ویژه ۴سال آخر آن، تشخیص دادند که آقای رئیسی فردی با صداقت کامل است.
احمد نادری، استاد دانشگاه تهران گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مشاوران خائن نه‌تنها به کشور خود، بلکه به آمریکایی‌ها هم خیانت می‌کنند.
یادداشت
اندیشمندان جغرافیای سیاسی تعاریف متعددی از واژه استراتژی  ارائه کرده‌اند، که وجه مشترک همه آنها طرح‌هایی است که به موجب آن افراد یا سازمان‌ها در سطوح مختلف به اهداف خود دست پیدا می‌کنند.

قانونی برای کاهش جمعیت زندان‌ها

با تصویب لایحه قضازدایی در مجلس از ورود سالانه 2میلیون پرونده کیفری به محاکم جلوگیری می‌شود
گزارش
قضازدایی به‌عنوان یکی از رویکردهای سیاست جنایی- تقنینی عبارت ازمحدود‌کردن یا کنار‌گذاشتن صلاحیت محاکم قضایی در رسیدگی به دعاوی کیفری یا حقوقی با استفاده از راهکارها و سازوکارهای غیرقضایی است.

10ماه خدمت بی‌وقفه دولت سیزدهم

دیروز 28خردادماه، 365روز از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گذرد؛ سال گذشته در این روز بود که ملت ایران با حضور حدود 30میلیونی خود در انتخابات، سیدابراهیم رئیسی را برای سکانداری قوه مجریه کشور و به‌عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب کردند.
نقل‌قول‌خبر/غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
دولت قبل معتقد بود اگر مذاکرات به نتیجه برسد، به ما واکسن می‌دهند و مشکل آب خوردن نیز حل می‌شود!