04
یکشنبه 29 خرداد 1401
شماره 8523
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خبر: بالاخره با گذشت 8سال از افتتاح راه‌آهن گرمسار - اینچه‌برون، برای نخستین بار قطار ترانزیتی ریلی قزاقستان- ترکمنستان- ایران- ترکیه از مرز اینچه‌برون وارد کشور شده و به‌زودی به تهران خواهد رسید.
علی بیت‌اللهی، مدیر بخش زلزله و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن تحلیل زلزله‌های اخیر استان هرمزگان، بار دیگر بر ضرورت توجه به مقاوم‌سازی ساختمان‌های شهری و روستایی مناطق زلزله‌خیز تأکید کرده است.
گزارش2
بوستان‌های بزرگ، فضا‌های پراکنده گردشگری و پیاده‌راه‌ها پراکندگی نامنظمی دارند. برخی پارک‌های محلی که برای مردم ساکنان همان محله‌ها طراحی شده‌ است و ابعاد کوچکی دارند اما هر فضای بزرگ که به مسیر‌های رفت‌وآمد اصلی شهر متصل باشد، کاربرد فرامنطقه‌‌ای پیدا می‌کند.

عرضه گوشت قرمز قد کشید

براساس آمارهای رسمی عرضه گوشت قرمز در بهار امسال، نسبت به 3سال پیش، دوبرابر شده است
گزارش
ایرانی‌ها در یک سال گذشته به‌طور میانگین ماهانه 50هزار تن گوشت قرمز مصرف کرده‌اند، البته این آمار برایندی از وضع عرضه ماهانه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های کشور است. به این ترتیب سرانه مصرف ماهانه گوشت قرمز هر ایرانی 600گرم برآورد شده است.
اسامی ادارات برق‌خوار سه‌شنبه اعلام می‌شود

اسامی ادارات برق‌خوار سه‌شنبه اعلام می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به‌دنبال اخطارهای مکرر به اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده‌اند، با تشدید فعالیت‌های مراقبتی، اسامی این ادارات از روز سه‌شنبه هفته جاری برای اطلاع عموم، منتشر خواهد شد.
مسافران اتوبوس سوار
آمارهای رسمی از وضعیت مسافرت‌های جاری، از کاهش مسافرت حکایت دارد؛ اما با وجود این اتفاق، استقبال از سفر با اتوبوس‌های بین‌شهری با رشد قابل‌توجهی مواجه بوده است.