• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 29 خرداد 1401
کد مطلب : 163654
+
-

نکته بازی/ لابد شما هم باید دعوت شوی

بازار شایعات در مورد تغییر کادر فنی تیم ملی، داغ است؛ به حدی که اگر هر لحظه خبر عزل اسکوچیچ منتشر شد، نباید تعجب کرد. این وسط از کارلوس کی‌روش هم به‌عنوان گزینه اصلی جانشینی اسکوچیچ یاد می‌شود. او موافقان زیادی دارد که یکی از آنها مسعود شجاعی است. هافبک نساجی گفته: «من هم خبرهایی شنیدم و نظرم روی بازگشت کی‌روش مثبت است. با توجه به زمان کمی که تا جام‌ جهانی مانده و شناختی که کی‌روش از تیم ملی دارد، اطمینان دارم او بهترین گزینه است». خیلی هم خوب؛ لابد کارلوس هم که آمد، یکی از کارهایش دعوت دوباره مسعود به تیم است؛ بازیکن 38ساله‌ای که همین چند هفته پیش گفته بود هنوز به بازگشت به تیم ملی امیدوار است. شاید هم شجاعی با کی‌روش به جام‌جهانی سومش می‌اندیشد!

نه؛ از اول مربیگری‌اش بوده!
مجری تلویزیون از مدیرعامل پرسپولیس سؤال می‌کند: «این که شما کادر فنی را تغییر ندادی به ‌خاطر رقم قرارداد بالای کادر فنی نیست؟ ما شنیدیم دستمزد یحیی گل‌محمدی برای دو فصل پیش رو حدود 40 میلیارد تومان است». رضا درویش هم جواب می‌دهد: «کمی کمتر از این رقم است». کلی سروصدا می‌شود و رسانه‌ها حتی دستمزد گل‌محمدی را به روز و دقیقه و ثانیه حساب می‌کنند، اما ساعاتی بعد باشگاه بیانیه می‌دهد که این رقم، مربوط به سه فصل قرارداد یحیی بوده که یک سال آن گذشته است. توضیح پرسپولیسی‌ها در حالی است که سؤال و جواب، کاملا روشن بود و اساسا قرارداد دوساله فعلی، بعدا و به صورت جداگانه با گل‌محمدی منعقد شد. باز جای شکرش باقی است که نگفتند این دستمزد، مال اول تا آخر دوران مربیگری‌اش بوده!

چه شرطی بوده مثلا؟
حواشی جواب رد الکس نوری به استقلال همچنان ادامه دارد و حالا باشگاه در موضعی قرار گرفته که برای توجیه عدم‌حضور این مربی در ایران، حرف‌های مبهم و عجیب می‌زند. به‌عنوان مثال سمیعی، معاون حقوقی استقلال گفته: «ایشان گزینه بود اما برخوردی شد و پیشنهادی داده شد که آن پیشنهاد با عزت و منزلت ایرانیان سازگار نبود». جان!؟ عزت و منزلت ایرانیان؟ مثلا چه چیزی خواسته که باعث خدشه به حرمت همه ایرانیان شده؟ حالا اگر می‌گفتی منزلت استقلال زیر سؤال رفته یک حرفی؛ چرا پای منزلت ایرانیان را وسط می‌کشی؟ مگر مذاکرات سنگین و سیاسی بین‌المللی است؟ خواستید یک مربی را بیاورید، موفق نشدید؛ همین. همه‌‌چیز به همین سادگی است. حالا یا الکس نوری بدقلقی کرده یا شما کوتاهی کرده‌اید؛ دیگر چرا موضوع را جنایی می‌کنید؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید