17
چهار شنبه 21 اردیبهشت 1401
شماره 8493
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنگ دوم سومی در سیرجان؟

حالا دیگر محل بازی با سپاهان زیاد برای پرسپولیسی‌ها مهم نیست
قبل از بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن زمانی که اعلام شد ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان بازی شنبه پرسپولیس و سپاهان است، سرخ‌ها در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به این موضوع نشان دادند و اغلب هم به دلایل مختلف نسبت به این تصمیم معترض بودند.
ویژه
لیگ برتر بیست و یکم برای ستاره خط میانی باشگاه پرسپولیس رسما به پایان رسید.
درحالی‌که 4هفته به پایان لیگ برتر ایران باقی مانده، پرسپولیس همچنان یکی از پرخبرترین تیم‌ها در حوزه نقل و انتقالات است.
194 روز مانده تا جام‌جهانی/ پخش زنده روز
عکس خبر
این هم یکی از خاص‌ترین عکس‌های این فصل فوتبال ایران که پس از گل آرمان رمضانی در آخرین دقایق بازی با پدیده از سرمربی و کاپیتان استقلال ثبت شد
یک بازی حساس دیگر هم امشب در لیگ برتر برگزار می‌شود. چلسی که با نتایج اخیر امکان از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانانش هم وجود دارد، با پیروزی در دیدار امشب برابر لیدز که در خطر سقوط است، به یک شرط می‌تواند سهمیه‌اش را قطعی کند؛ اینکه تاتنهام نتواند پنجشنبه‌شب آرسنال را در دربی لندن ببرد و چلسی هم بر لیدز پیروز شود.
لیگ برتر انگلیس تعطیل‌بردار نیست. تیم‌های جزیره وسط هفته هم بازی می‌کنند، به فاصله دو یا سه روز یا کمتر. دیشب لیورپول با استون‌ویلا بازی داشت و امشب سیتی در زمین ولوز. تیم دوم شهر منچستر برای هشتمین قهرمانی لیگ سراسری تنها به 7امتیاز از 3‌بازی نیاز دارد، شاید هم کمتر -بدون احتساب بازی دیشب لیورپول -.

مزد تلاش

آرمان رمضانی چطور به چهره سرنوشت‌ساز لیگ تبدیل شد؟
سال گذشته در چنین روزهایی شاید هیچ‌کس حتی فکرش را هم نمی‌کرد آرمان رمضانی به چهره سرنوشت‌ساز لیگ برتر تبدیل شود، اما حالا چنین اتفاقی رخ داده است؛ حالا که مهاجم بلندقد استقلال در آخرین دقایق بازی با پدیده مشهد گره کار را باز کرد و دروازه حریف را گشود.
جام شماره 74

جام شماره 74

دشمنان قدیمی بر سر کوپا ایتالیای 5/9میلیون یورویی می‌جنگند
د‌ربی ایتالیا امشب اتفاق خاصی است؛ هفتادوچهارمین فینال جام حذفی ایتالیا. برنده دیدار یوونتوس و اینترمیلان نه‌تنها دشمن دیرینه را از پیش‌رو برمی‌دارد، بلکه یک جام هم کسب می‌کند.
نکته بازی/ میرشاد ماجدی نظری ندارد؟
فدراسیون فوق‌العاده جذابی داریم. نه‌تنها محل و زمان برگزاری بعضی مسابقات لیگ مشخص نیست، بلکه بعضا فرمول محاسبه امتیازات هم گنگ است.
17بازی، 15باخت، 7گل زده، 116گل خورده، تفاضل گل 109- و 4امتیاز؛ این عملکرد تیم ملی‌پوشان شهرکرد در لیگ فوتبال زنان است. شهرکردی‌ها این 4امتیاز را هم مدیون تیم سارگل بوشهر هستند.

با یک گل بهار نشد

چهره روز
یحیی گل‌محمدی آنقدر به مهاجم ازبکستانی اعتماد کرد و بازی داد که بالاخره پای او به گلزنی باز شد. شرزود تمیروف که هفته‌هاست در ترکیب اصلی به میدان می‌رود و اثرگذاری چندانی ندارد، در دیدار با ذوب‌آهن هم فیکس بود.

عکس خبر

برنامه تفریحی آزادکاران ؛کشتی‌گیران دیروز به پارک ارم رفتند و سری هم به باغ وحش زدند

آماربازی

استقلال در مصاف با پدیده مشهد دقیقا دوبرابر حریفش شوت زد. سایت متریکا دوشنبه‌شب تعداد شوت‌های تیم استقلال را 14شوت و تعداد شوت‌های میهمان را 7شوت ثبت کرده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
جدول گلزنان
مجمع فوق‌العاده، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را مشخص می‌کند.