• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 21 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160293
+
-

تنهایی‌های یک وحید!

فصل برای ستاره پرسپولیس تمام شد. او امروز زیر تیغ‌جراحی می‌رود تا شاید با پشت سر گذاشتن آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر به جام‌جهانی برسد

چهره روز
تنهایی‌های یک وحید!

لیگ برتر بیست و یکم برای ستاره خط میانی باشگاه پرسپولیس رسما به پایان رسید. آسیب‌دیدگی وحید امیری در جریان مسابقه با ذوب‌آهن به حدی جدی بود که او حتی نتوانست آمبولانس را ترک کند و مستقیماً راهی بیمارستان شد. وحید قبل از مسابقه با ذوب نیز با مصدومیت دسته‌و‌پنجه نرم می‌کرد و حتی نتوانسته بود در مسابقه قبلی تیم به میدان برود. به همین‌خاطر نیز نامش در بین نفرات اصلی قرمزها برای مسابقه قرار نگرفت و او دیدار با ذوب را از روی نیمکت آغاز کرد. با وجود این مصدومیت سعید آقایی شرایط را برای یک تعویض اجباری فراهم آورد تا وحید با وجود مصدومیت جزئی به زمین برود. مرد شماره ۱۹ پرسپولیس تا لحظات پایانی در زمین بازی حضور داشت اما با یک مصدومیت شدید روبه‌رو شد. در همان تصاویر اولیه نیز به‌نظر می‌رسید که امکان ادامه بازی برای این ستاره وجود ندارد و پرسپولیس ناچار شد ثانیه‌های پایانی را با یک بازیکن کمتر دنبال کند. در فاصله کمتر از ۵‌ماه مانده به بازی حساس با تیم ملی انگلستان در جام جهانی، آسیب‌دیدگی یکی از کلیدی‌ترین ستاره‌های تیم ملی اصلا خبر خوبی نیست، ستاره‌ای که شاید تنها مهره فیکس لیگ ایران در تیم ملی بوده است. وحید کمرش را به تیغ جراحان سپرده و زمان زیادی را دور از میادین فوتبال سپری خواهد کرد. همه از علاقه دراگان اسکوچیچ به این بازیکن خبر دارند. امیری یکی از بی‌جانشین‌ترین ستاره‌های تیم ملی است و اگر روند آماده‌سازی‌ را به خوبی طی کند به جام جهانی خواهد رسید، با این حال تضمینی وجود ندارد که او به لحاظ جسمی به همان کیفیتی برگردد که قبل از این مصدومیت تجربه کرده بود.
فراموش نکنیم پیش از این هم شرایط در این فصل برای امیری چندان خوب پیش نرفته بود. او در رده ملی استثنایی ظاهر شد اما در رده باشگاهی درخشش همیشگی را نداشت. خیلی‌ها انتظار داشتند امیری به سوپراستار این فصل قرمزها تبدیل شود اما او بازیکنی نبود که گره همه بازی‌های بزرگ را برای پرسپولیس باز کند. شاید یکی از  دلایل کلیدی فاصله گرفتن سرخ‌ها از رقیب‌شان در کورس قهرمانی نیز افت نسبی وحید باشد. به‌نظر می‌رسد حضور مستمر در اردوهای تیم ملی و بازی همواره ثابت برای این تیم، فشار زیادی به این ستاره وارد کرده و در این شرایط سنی او را با مشکلاتی روبه‌رو کرده باشد. شاید وحید چند سال قبل می‌توانست چنین فشاری را تحمل کند اما حضور مستمر در تک‌تک بازی‌ها در نهایت به مصدومیت جدی این ستاره منجر شد. به‌نظر می‌رسد مربیان پرسپولیس و تیم ملی نیز به خوبی ماجرا را مدیریت نکرده‌اند تا جلوی آسیب دیدن این ستاره را بگیرند. وحید این فصل را به پایان رساند اما هنوز امیدوار است که دوباره به زمین فوتبال برگردد و یک‌جام‌جهانی درخشان را سپری کند. کار وحید با پرسپولیس هم هنوز تمام نشده و او همچنان می‌خواهد جام‌های زیادی با این باشگاه به‌دست آورد. حسرت همیشگی فوتبال ایران در مواجهه با ستاره‌ای در قواره‌های او کشف کردن دیرهنگام چنین مهره‌هایی است. امیری اگر یک‌دهه زودتر به فوتبال معرفی می‌شد حالا احتمالاً در بهترین باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کرد اما به هر حال همین سطح از درخشش را نیز نباید دست‌کم گرفت. امیری تا اینجا دست به کارهای بزرگی زده و یکی از مورد احترام‌ترین ستاره‌های فوتبال ایران است، بازیکنی درخشان، جنگجو و بی‌سر و صدا که هواداران تیم‌های رقیب نیز به بازی‌اش علاقه دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید