• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 21 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160297
+
-

نکته بازی/ میرشاد ماجدی نظری ندارد؟

فدراسیون فوق‌العاده جذابی داریم. نه‌تنها محل و زمان برگزاری بعضی مسابقات لیگ مشخص نیست، بلکه بعضا فرمول محاسبه امتیازات هم گنگ است. از اول فصل گفته بودند درصورت برابری امتیازات، به بازی رودررو نگاه می‌کنند. بعد که هر 2 بازی پرسپولیس و استقلال مساوی شد، بحث گل زده در خانه حریف مطرح شد. سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات عقیده داشت چون استقلال در میزبانی پرسپولیس گل زده، پس این تیم دست بالا را دارد. قرمزها اعتراض کردند و کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون گفت:«نه خیر، چون هر 2بازی مساوی شده، تفاضل گل مهم است.» توجه داشته باشید؛ همه این داستان‌ها در شرایطی است که فقط 4 بازی به پایان فصل باقی مانده. می‌ترسیم میرشاد ماجدی هم وارد گود شود و بگوید درصورت برابری امتیازات، اولویت با حروف الفباست!

باشگاه شکایتی- ورزشی پرسپولیس
هیچ‌چیز پرسپولیس را زمین نزد، غیراز تغییر فرهنگ باشگاه. زمانی از این تیم ایراد گرفته می‌شد که چرا اینقدر ساکت است و به هیچ‌چیز اعتراض نمی‌کند، اما حالا آرزو به دل مانده‌ایم یک بازی بگذرد و پرسپولیسی‌ها عصیان و عریضه‌ای نداشته باشند. در هر صورت در پایان بازی با ذوب‌آهن، پرسپولیس از داور این مسابقه شکایت کرده و مثل همه موارد مشابه نمی‌دانیم چنین کاری چه فایده‌ای خواهد داشت. افشین‌خان پیروانی هم که انصافا از زمان حضورش نقش مهمی در جا انداختن فرهنگ شکایت و شکایت‌کشی داشته، مدعی شده همه‌‌چیز به ضرر قرمزهاست. اگر قرار بود به هر شکایت نیم‌امتیاز بدهند، الان پرسپولیس با اقتدار قهرمان لیگ برتر شده بود، اما افسوس که مسابقات درون زمین پیگیری می‌شود. برانکو نه، کاش فرهنگ برانکویی به پرسپولیس برگردد.

غذا ندهید
تیم علیرضا منصوریان این هفته هم با یک گل به فولاد باخت تا او یک‌بار دیگر در نشست خبری به‌طور مفصل خاطراتش از دوران بازیگری، رفاقتش با نکونام و حسین کعبی، بودجه باشگاه و... را به زبان بیاورد. نفت طی 9بازی اخیرش فقط یک برد داشته که آن هم جلوی پرسپولیس بوده. علیمنصور در این مورد گفته: «به بچه‌ها گفتم. باید مانند بازی با پرسپولیس تشنه و گرسنه به زمین بروید.» خب اگر اینطوری است که آب و غذا را از جلوی بازیکنان‌تان جمع کنید! واقعیت آن است که در همان بازی با پرسپولیس هم اشتباهات لک و هنانوف در کنار بی‌دقتی مهاجمان حریف باعث پیروزی نفت آبادان شد. بهتر است منصوریان در کنار اشاره بحق به مشکلات مالی، این ضعف‌های فنی را هم ببیند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید