06
چهار شنبه 21 اردیبهشت 1401
شماره 8493
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/محاکمه قاتل شیما در دادگاه کیفری

کوتاه از حادثه
بهلول، مردی که متهم است دختری 16 ساله به نام شیما را در خانه‌اش به قتل رسانده و جسدش را در باغچه به خاک سپرده است هرچند توانست با پرداخت دیه از پدر و مادر مقتول رضایت بگیرد اما به لحاظ جنبه عمومی جرم در دادگاه محاکمه شد.
ویژه
بیماری _پی‌کی‌یو_ یک بیماری ارثی است که از والدین به فرزند منتقل می‌شود و مربوط به کمبود نوعی آنزیم در کبد نوزاد است.
با اجرای طرح آزمایشی تخصیص یارانه نان به نانوان‌ها در شهر زنجان، عده‌ای از افراد این صنف دست به تقلب زده‌اند و از اقوام و فامیل و آشنایان خود خواسته‌اند با کارتخوان آنها کارت کشیده و در ازای آن پول نقد بگیرند تا به این ترتیب آمار فروش نانوایی بالا رفته و در نتیجه یارانه بیشتری به نانوا تعلق بگیرد چرا که در ازای تعداد فروش نان به نانواها یارانه تعلق خواهد گرفت.
مادر شهید اناری که پسرش هنگام انتقال چند متهم با ضربه چاقو به شهادت رسیده بود درحالی‌که قاتل پسرش در یک قدمی چوبه دار قرار داشت او را بخشید.
833مجرم در تازه‌ترین مرحله از طرح رعد دستگیر شدند

سارقان عجیب پایتخت

گزارش
ماموران پلیس پیشگیری پایتخت با اجرای پنجاه‌وپنجمین مرحله از طرح رعد بیش از 800مجرم را دستگیر کردند؛ متهمانی که برخی از آنها روایت‌های عجیبی از سرقت‌های سریالی خود مطرح کردند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
قاتل فراری که چند روز قبل در آذربایجان شرقی دست به جنایت زده و گریخته بود، پس از چند روز فرار در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر شد.
اعضای باند سرقت که با ورود به خانه‌های شهروندان کرج و تهدید چاقو دست به سرقت طلاها و اموال باارزش آنها می‌زدند دستگیر شدند.