• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 19 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160044
+
-

آماربازی

20
تعداد هفته‌های بدون برد فجرسپاسی به 20هفته رسید تا این تیم شیرازی به رکوردی برسد که بدتر از آن در این فصل برای هیچ تیمی امکان‌پذیر نیست. فجرسپاسی در 5هفته ابتدایی فصل 2بار پیروز شد و در عوض شهرخودرو تا هفته هجدهم بدون پیروزی ماند. مشهدی‌ها بالاخره در هفته هجدهم پیروز شدند و رکوردشان روی عدد17متوقف ماند. اما شیرازی‌ها از هفته ششم به بعد هیچ بردی به‌دست نیاوردند و حالا با 20بازی بدون برد رکورددار این فصل هستند. البته در کل تاریخ 21ساله لیگ برتر، ضعیف‌ترین رکورد در این زمینه متعلق به تیم شیرین‌فراز کرمانشاه است که در لیگ هفتم (87-1386) طی ۲۷بازی متوالی موفق به پیروزی نشد؛ از هفته هفتم تا هفته سی‌وچهارم.

58
استقلال قلدرترین تیم هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر بود چون به گواه آمارهای متریکا 58درصد از نبردهایش را در بازی با سپاهان پیروز شد. این بالاترین درصد موفقیت در نبردها طی این هفته بوده است. بالاترین درصد مالکیت و بیشترین تعداد پاس هم نصیب آلومینیوم اراک شد که در تقابل پرتنش با نساجی 62درصد مالکیت داشت. تیم مهدی رحمتی 506پاس ردوبدل کرد و با 23شوت رکورد بیشترین تعداد شوت را هم در این هفته از آن خودش کرد اما هیچ نصیبی از این آمارها نبرد و بدون گل متوقف شد. در عوض تراکتور که کمترین تعداد شوت را در این هفته داشت با 5شوتش به یک گل رسید تا بالاترین نرخ تبدیل شوت به گل (20درصد) را داشته باشد.

75
بیشترین پاس صحیح در این هفته از لیگ برتر فوتبال به نام میثم نقی‌زاده ثبت شد. هافبک اسبق پرسپولیس که حالا در نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند این هفته در بازی با تراکتور 75پاس صحیح داشت. همزمان، علیرضا نقی‌زاده هم در ترکیب آلومینیوم بیشترین دریبل موفق این هفته را به نام خودش ثبت کرد. در جمع بازیکنان این هفته بیشترین شوت را شرزود تمیروف (پرسپولیس) زد که 6بار شانس خودش را مقابل پیکان آزمایش کرد اما طبق معمول این بار هم در گلزنی ناکام ماند. حامد پاکدل هم علاوه بر گلی که زد 4پاس کلیدی داد تا به همراه میلاد فخرالدینی (آلومینیوم) و سروش رفیعی (سپاهان) بیشترین پاس کلیدی را در این هفته داده باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید