17
چهار شنبه 7 اردیبهشت 1401
شماره 8485
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شب فینال و صبح پادشاهی

چه نساجی که 63سال قدمت دارد و چه باشگاه 22ساله آلومینیوم، هیچ کدام تا کنون در سطح اول فوتبال کشور جام نگرفته‌اند؛ امشب برای آنها شبی است که شاید در عمرشان فقط یک بار اتفاق بیفتد
پیش‌بازی
قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در فصل 01-1400 امشب مشخص می‌شود. این رقابت‌ها امسال به جام شگفتی‌ها بدل شد و همه تیم‌های مدعی و صاحب‌نام کشور پیش از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی حذف شدند.
ویژه
عالم و آدم می‌دانند که علیرضا بیرانوند تصمیم قطعی‌اش را برای بازگشت به لیگ ایران گرفته است. به‌طور کلی در اروپا به او خوش نگذشت.
با گل دیرهنگام مویزه کین یوونتوس موفق شد ساسولوی سختکوش و غول‌کش را 2 بر یک ببرد و به سهمیه لیگ قهرمانان بیش از پیش امیدوار شود.
جدول 8485
پس از تقابل رئال و سیتی در منچستر، امشب دیگر بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دور رفت هم در انگلیس برگزار می‌شود و لیورپول میزبان ویارئال است.
تیم والیبال زنان باریج‌اسانس نخستین شکستش را در جام باشگاه‌های آسیا تجربه کرد.
جام حذفی - فینال

مهار امباپه؟ کنعانی داغ بود آن حرف‌ها را زد!

شجاع خلیل‌زاده از مردم و کارشناسان می‌خواهد از اسکوچیچ هم مثل کی‌روش حمایت کنند. او 4گل خورده در 10بازی را آمار خوبی برای خط دفاعی تیم‌ملی می‌داند
تیم ملی فوتبال ایران در حالی 7ماه دیگر در جام‌جهانی2022 شرکت خواهد کرد که مثل دوره‌های قبل با بحران بازی تدارکاتی روبه‌روست.
آقای صلح ممنوع!

آقای صلح ممنوع!

مروری بر جدل‌های بی‌پایان فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال
فرهاد مجیدی در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر با استقلال قرار دارد؛ عنوانی بسیار ارزشمند که اگر به‌دست بیاید، طلسم 9ساله این تیم را خواهد شکست و محبوبیت مجیدی را دوچندان می‌کند.
چشم گر گان به پتی
چشم گر گان به پتی
شهرداری گرگان بازی اول فینال لیگ بسکتبال را از ذوب‌آهن برد پری پتی بازیکن آمریکایی شهرداری بیشترین نقش را در این پیروزی داشت
این فصل هم پری‌ پتی نقش تعیین‌کننده‌ای در معرفی قهرمان لیگ برتر بسکتبال دارد؛ این نظر بیشتر کسانی بود که بازی اول فینال را تماشا کردند.
سوژه روز
در مسابقه‌ای که داور تحت‌تأثیر انتقادات از طارمی معتقد بود که مهاجم ایرانی برای گرفتن پنالتی شیرجه زده و تمارض کرده، پورتو برای نخستین بار در این فصل متحمل شکست شد.

جهان/گزینه‌های جانشینی لوا

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ اعلام کرده روبرت لواندوفسکی از این تیم جدا نمی‌شود و قطعا در این تیم می‌ماند، اما حالا بیلد مدعی شده مدیران ارشد باشگاه از ماندن مهاجم لهستانی مطمئن نیستند و به همین دلیل لیستی از جانشینان احتمالی او تهیه کرده‌اند.

جدول‌اعداد | 4194

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بحثی که از نخستین روزهای ظهور مهدی طارمی در فوتبال ایران مطرح بود، هنوز هم داغ‌ترین سوژه در مورد این مهاجم بااستعداد به‌شمار می‌رود؛ گرفتن پنالتی!
اگر تصمیمات لحظه‌ای مسئولان در آخرین لحظات دوباره تغییر نکند، ورزشگاه آزادی تهران امشب میزبان فینال جام حذفی است.
بدون تردید بزرگ‌ترین تفاوت فنی امسال پرسپولیس و استقلال، ساختار دفاعی دو تیم بوده است؛ هر قدر آبی‌ها این فصل عقب زمین را محکم کردند و کم گل خوردند، قرمزها دست از عادت خوب فصول گذشته برداشتند و به هیچ حریفی «نه» نگفتند.