08
چهار شنبه 7 اردیبهشت 1401
شماره 8485
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امروز با عنوان روز «ایمنی در حمل‌ونقل» نامگذاری شده و این در حالی است که آمار تصادفات به‌ویژه در جاده‌ها هر سال بیشتر می‌شود، ایربگ‌ها باز نمی‌شود، راننده‌ها سبقت غیرمجاز می‌گیرند، خودروها با کوچک‌ترین برخوردی مچاله می‌شوند و حوادث رانندگی تیتر رسانه‌هاست.
حالا که کرونا تا حد زیادی فروکش کرده و خوشبختانه رونق به سینماها بازگشته، وقت آن است که به جای نشستن پای تلویزیون چند اینچی، فیلم دیدن روی پرده جادویی سینما را از سر بگیریم.
امروز بیست و هفتم آوریل روز پیشگیری از هدررفت غذاست. به همین مناسبت می‌توانیم نیم‌نگاهی به دور و بر 200سال پیش و اکنون بیندازیم.
روزهایی هستند در سال که آدم‌های خاص دارد؛ کسانی که شهره‌اند و چهره؛ کسانی که شناسنامه آن روز هستند.
کم پیدا می‌شود کسی در عرصه تخصصی خود، در اعلی درجه باشد اما با دانشجویان در نهایت خضوع و خشوع رفتار کند. در جمع جوانان حاضر شود و با آنان گپ‌وگفت کند. با رسانه‌ها گفت‌وگو کند و خود را در منظر عموم جامعه قرار دهد. اگر برای سخنرانی دعوت شود، با رویی خوش بپذیرد و استقبال کند. و در کهولت، از تولید علم و نگارش مقاله برکنار نماند.
تازگی‌ها در صفحات مجازی زیاد دیده می‌شود که افرادی شماره‌حساب‌های شخصی خود را اعلام می‌کنند و از مردم می‌خواهند برای کمک به بی‌بضاعت‌ها یا کمک به آزادی زندانیان یا تهیه افطاری و اطعام نیازمندان یا خرید لوازم‌التحریر برای کودکان مستمند و... به آن حساب‌های شخصی پول واریز کنند.

اول آخر

تازه مثل باران، مثل روزنامه/ باران بهاری در همدان
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
مینه‌سوتا: یک پسر نوجوان ۱۳ساله امسال مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه مینه‌سوتا دریافت کرده و در مقطع دکترا مشغول تحصیل خواهد شد.
بی تعارف و تکلف ، مثل همین متن کوتاهی که می بینید.