15
چهار شنبه 7 اردیبهشت 1401
شماره 8485
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیر گردشگری سلامت دانشگاه  علوم‌پزشکی مشهد گفت: شمار گردشگران سلامت که پارسال از کشورهای مختلف به مشهد سفر کرده‌اند، رشد ۱۲۰درصدی نسبت به‌مدت مشابه سال ۱۳۹۹ داشته است.
استاندار هرمزگان از موافقت وزیر کشور با تاسیس 45دهیاری جدید در روستاهای هرمزگان خبر داد. به گزارش فارس، مهدی دوستی اظهار کرد: یکی از مبناهای دولت، توسعه روستایی و افزایش ضریب خدمات‌دهی است.
صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و مدیریت هواشناسی با اعلام اینکه میزان بارش‌ها در فروردین ۸۰درصد کاهش یافت، از افزایش بارندگی‌ها در هفته‌های ابتدایی اردیبهشت خبر داده است.

روستای شیمیایی‌های گمنام

اهالی «حویش‌نیس» در شهرستان هویزه روایت‌های مشابهی از اصابت یک راکت شیمیایی به روستایشان در اردیبهشت 67 دارند/ نامی از این روستا و مصدومان شیمیایی آن در هیچ سندی نیامده است، اما پس از پیگیری‌های همشهری فرمانده سپاه هویزه قول بررسی این موضوع را داد
گزارش
«حویش نیس» روستایی از توابع شهرستان مرزی هویزه در غرب خوزستان است؛ روستایی گمشده در تاریخ جنگ که با وجود اصابت راکت شیمیایی، جایی در فهرست حمله‌های شیمیایی عراق علیه ایران ندارد.حویش نیس 1اردیبهشت سال 1367و 3ماه مانده به پایان جنگ و چند ماهی پیش از آخرین حمله‌های شیمیایی عراق در طلاییه _منطقه‌ای مرزی و بیابانی در شهرستان هویزه_ مورد اصابت یک راکت شیمیایی قرار گرفت.