06
چهار شنبه 7 اردیبهشت 1401
شماره 8485
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پایان فرار عاملان جنایت در مراسم عروسی

به‌دنبال قتل مرد جوان در جریان درگیری میان فامیل‌های داماد و عروس در تالار، عاملان جنایت پس از 4ماه فرار به دام افتادند.
ویژه
15سال است که مراکز ترک اعتیاد کشورمان با فعالیت‌های همه جانبه و مستمر، جلوی شیوع بیماری‌های ایدز و هپاتیت را در میان معتادان به مواد‌مخدر گرفته‌اند و حتی سازمان جهانی بهداشت WHO هم در این راستا از ایران تقدیر کرده است.
سارقان مسلح که با گروگان گرفتن مرد طلافروش به مغازه‌اش دستبرد زده و 6کیلو طلا دزدیده بودند پیش از اینکه موفق به فروش آنها شوند به دام پلیس افتادند.
پرونده قتل مرد شیرازی در بندرعباس پایان خوشی داشت

11سال کابوس قصاص؛ تاوان جاه‌طلبی برادر کوچک‌تر

گزارش
جوانی که با همدستی برادرش به‌خاطر تصاحب خانه‌ای اعیانی صاحب آن را ربوده و به قتل رسانده بود، پس از 11سال با گذشت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت.
قتل 2طلبه گنبدی بر سر اختلافات شخصی

قتل 2طلبه گنبدی بر سر اختلافات شخصی

کمتر از یک ماه پس از قتل 2طلبه اهل سنت در یک حوزه علمیه در محله چای‌بویین شهرستان گنبدکاووس، عامل اصلی این جنایت به دام کارآگاهان پلیس افتاد.
با مردم/مسافران پروازهای داخلی چگونه از حق خود دفاع کنند
28بهمن‌ماه سال گذشته در مسیر مشهد به تهران به‌دلیل اختلال در سیستم صدور کارت و بی‌نظمی در اعلام پروازها به‌رغم آنکه هنوز اتوبوس به سمت هواپیما حرکت نکرده بود اجازه ندادند سوار شویم.
به‌دلیل کمبود وسایل حمل‌ونقل عمومی و شلوغی مداوم خطوط اتوبوسرانی با خودروی شخصی به محل کار می‌روم ولی تغییری در وضعیت آرامش روانم ایجاد نمی‌شود
PDF حوادث
کوتاه حوادث
تیم جنایی در جست‌و‌جوی 2 سارق جنایتکار به یک باند سرقت رسید که با همدستی یک زن دست به سرقت از خانه‌ها در شمال پایتخت می‌زدند.