22
چهار شنبه 7 اردیبهشت 1401
شماره 8485
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«دوئل» یکی از جاودانه‌ترین فیلم‌های دفاع‌مقدس به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش است که در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب 8سیمرغ بلورین شد.
8سال دفاع‌مقدس روایت‌های متعددی دارد. بخشی از روایت‌های کمتر شنیده شده مربوط به اسناد محرمانه‌ است.
کتاب گویای «ویرانی دروازه‌ شرقی»، به تهیه‌کنندگی گروه سماوا و صداپیشگی و روایت حسین به‌آذین در ۳۳۶ دقیقه تهیه شده و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
خبر
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان مازندران تأکید کرد: ساخت المان ۶ خلبان شهید در شهرهای جویبار، رامسر، تنکابن، نکا، ساری و آمل از سال گذشته کلید خورد و المان شهید ذبیحی در جویبار به بهره‌برداری رسید و در 5شهرستان نیازمند عزم جهادی مسئولان هستیم.

سرداری که همیشه روزه بود

پای صحبت‌های همسر شهید حمید تقوی‌فر، که امنیت زائران اربعین را تأمین می‌کرد
گزارش
نه تنها سردار جنگ بلکه سردار عشق و محبت بود؛ فاتح دل بچه‌های یتیم. آغوش گرمش پناهگاهی بود برای آنها تا دست نوازش بکشد به سرشان و از محبت پدرانه سیرابشان کند.
شنود؛ تجربه‌ای نزدیک به مرگ

شنود؛ تجربه‌ای نزدیک به مرگ

«شنود» عنوان کتابی است که روایتی از تجربه‌ای نزدیک به مرگ را بازگو می‌کند. در این کتاب که توسط انتشارات شهید ابراهیم هادی به رشته تحریر درآمده است، یکی از مسئولان امنیتی خاطرات خود را درباره بازگشت از مرگ روایت می‌کند.
ملاقات در ملکوت
ملاقات در ملکوت
«ملاقات در ملکوت» کتابی خواندنی به قلم مهدی گودرزی است که عاشقانه‌های یک مادر را روایت می‌کند. مادر شهید احمد محمد مشلب؛ بانویی از کشور لبنان. شهید احمد در یک خانواده اصیل و ثروتمند لبنانی به دنیا آمد. چهره زیبا و جذابی داشت.