24
چهار شنبه 7 اردیبهشت 1401
شماره 8485
فرهنگ2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سارا وینمن مولف کتاب «پست‌فطرت» یکی از بهترین نویسندگان جنایی معاصر است. او ازجمله نویسندگانی است که رمان‌ها و نمایشنامه‌هایش را اغلب بر اساس وقایع واقعی می‌نویسند، از این‌رو به وی لقب جنایی‌نویس واقع‌گرا داده‌اند.
رمان «خانه آب‌نبات» اثر جنیفر ایگان، از بهترین داستان‌سرایان و نویسندگان آمریکایی است که سابقه بردن جایزه پولیتزر نیز در کانامه خود دارد.
نگاه
فیلم «مرگ روی نیل» یکی از 2اقتباس سینمایی مشهور کنت برانا، بازیگر و کارگردان مشهور بریتانیایی، از آثار آگاتا کریستی است. برانا فیلم مرگ روی نیل را بر اساس فیلمنامه‌ای که مایکل گرین، با اقتباس از رمانی به همین نام اثر آگاتا کریستی، در سال 1937نوشته، ساخته است.
میچ آلبوم از جدیدترین کتابش می‌گوید

از جست‌و‌جوی چیکا تا غریبه‌ای در قایق

گفت‌و‌گو
مدت‌هاست کتاب‌های میچ آلبوم بین خوانندگانش به‌عنوان منبع الهام‌بخشی برای گفت‌وگوهای متفکرانه، امید و ایمان شناخته شده است.
خاطرات قایق نجات

خاطرات قایق نجات

میچ آلبوم، نویسنده پرآوازه آمریکایی است که اکثر کتاب‌هایش به بیش از 42زبان دنیا ترجمه شده‌اند. او در ایالت میشیگان، شهر دیترویت و در خانواده‌ای متوسط به دنیا آمد.
دریای صلح
دریای صلح
«دریای صلح» اثر جدید امیلی سنت جان مندل است که پیش‌تر به‌دلیل نگارش کتاب«ایستگاه 11» برنده جایزه آرتور سی کلارک شده بود. کتاب ایستگاه 11 را پگاه صمد‌زاده به فارسی ترجمه کرده است.