• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 7 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159383
+
-

پیشروی به سبک بانوی پیر

یوونتوس از تیم بیچاره ابتدای فصل به شانس اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان تبدیل شده

پیشروی به سبک بانوی پیر

با گل دیرهنگام مویزه کین یوونتوس موفق شد ساسولوی سختکوش و غول‌کش را 2 بر یک ببرد و به سهمیه لیگ قهرمانان بیش از پیش امیدوار شود. آلگری بعد از بازی گفت که تیمش به تساوی هم راضی بود. حالا در فاصله 4‌هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، یووه 8امتیاز از آاس‌رم که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده و تیم رده پنجم جدول است فاصله دارد. فیورنتینا اگر بازی عقب‌افتاده‌اش را ببرد، فاصله امتیاز یوونتوس با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده 7امتیاز خواهد شد. این یعنی یووه که تا همین 2 فصل پیش 9قهرمانی پیاپی در سری‌آ داشت، دست‌کم 2‌برد دیگر می‌خواهد تا سهمیه چهارم لیگ قهرمانان را بگیرد. این در حالی است که فرض کنیم تیم‌های پایین‌تر بازی‌های خود را ببرند. وضعیت ناپولی هم با شکست‌های اخیر چندان تعریفی ندارد. ناپولی تنها یک‌امتیاز از یووه بیشتر کسب کرده. یوونتوس در 21هفته اخیر بهترین عملکرد را بین همه تیم‌های لیگ حتی اینترمیلان دارد و اگر نتایج و عملکرد بد ابتدای فصل نبود، الان قهرمانی در دسترس بانوی پیر قرار داشت.
  بازی‌های بعدی اینتر با بولونیا (تیم سیزدهم جدول)، اودینزه (12)، امپولی (14)، کالیاری (17) و سامپدوریا (16) خواهد بود که تقریبا همه آنها آسان است و برای همین اینترمیلان شانس بیشتری نسبت به میلان صدرنشین برای قهرمانی دارد.
  میلان با یک بازی بیشتر 2‌امتیاز از اینتر بیشتر جمع کرده اما در ادامه فصل با حریفان سخت‌تری بازی دارد؛ فیورنتینا (6)، هلاس ورونا (9)، آتالانتا (8) و ساسولو (10) که همگی سرسخت‌اند.
  بازی‌های ناپولی تا پایان فصل به این شرح است؛ ساسولو (10)، تورینو (11)، جنوا (19) و اسپتزیا (15). این بازی‌ها نسبت به حریفان یوونتوس کمی ساده‌تر است. 4 حریف بعدی یووه این تیم‌ها هستند؛ ونتزیا (20)، جنوا (19)، لاتزیو (7) و فیورنتینا (6).
  تیم قهرمان لیگ 23میلیون یورو پاداش می‌گیرد، تیم نایب‌قهرمان 19میلیون، تیم سوم 16.8و تیم چهارم 14.2میلیون یورو.
  یوونتوس برای اولین‌بار از ماه فوریه به چهارمین پیروزی متوالی خارج از خانه دست یافت.
  مالکیت ۶۴‌درصدی ساسولو و ۲۲‌شوت در چارچوب برابر 10شوت یووه. آلگری از چنین مسابقه‌ای با چنین شرایطی توانست با خوش‌شانسی 3‌امتیاز کسب کند.
  جاکومو راسپادوری با گلزنی مقابل یوونتوس به نخستین بازیکن متولد سال2000 به بعد تبدیل شد که در یک فصل حداقل 10گل در سری‌آ به ثمر می‌رساند.

این خبر را به اشتراک بگذارید