17
سه شنبه 16 فروردین 1401
شماره 8467
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حمایت دنیزلی از اسکوچیچ

گفت‌وگو
برخلاف جوی که داخل ایران علیه اسکوچیچ ایجاد شده، مصطفی دنیزلی روز گذشته در مصاحبه با تسنیم از این مربی کروات حمایت کرده است.
ویژه
اگرچه روز بازی با لبنان به دلایل مختلف روز تلخ فوتبال ایران بود، اما ازجمله اتفاقات خوبی که در آن مسابقه رخ داد، می‌توان به گلزنی سردار آزمون اشاره کرد.
هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب با برگزاری 3بازی به پایان خواهد رسید. این نخستین هفته از مسابقات است که در سال جدید شمسی برگزار می‌شود و از 12فروردین با پیروزی فولاد و سپاهان مقابل رقبا آغاز شده است.
هفته 23 لیگ برتر
مسی پس از مدت‌ها پایش به گلزنی در لیگ یک باز شد و در شبی که امباپه و نیمار هر کدام دبل کردند، موفق شد یکی از 5گل پاری‌سن‌ژرمن را وارد دروازه لوریان نگون‌بخت کند.
ذهنیت برنده؛ این چیزی است که ژاوی در بازی‌های اخیر به بارسلونا هدیه کرده است.
افعی‌ها اجازه ندادند گوره‌خرها یا بانوی پیر خطری برای صدرنشینان ایجاد کنند.

برکناری اسکوچیچ کمال بی‌انصافی است

سروش رفیعی قاطعانه از سرمربی تیم ملی حمایت می‌کند. او معتقد است در بحث برکناری اسکوچیچ برخی دنبال منافع شخصی هستند
سپاهان یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، یکشنبه‌شب به عربستان رسید تا خودش را آماده حضور در فصل جدید این رقابت‌ها کند.
نبرد در 3 جبهه

نبرد در 3 جبهه

لیورپول و من‌سیتی از امشب ماجراجویی خود را برای فتح سه‌گانه آغاز می‌کنند
مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود. 2 تیم مدعی لیگ برتر در این فصل که فاصله‌ای ناچیز با هم دارند، باید مقابل اتلتیکومادرید و بنفیکا به میدان بروند. سیتی میزبان و لیورپول میهمان است.
ورزش اول، نگران دوپینگ
ورزش اول، نگران دوپینگ
ماجرای نمونه‌های دوپینگ قهرمانان کشتی که به‌جای رسیدن به آزمایشگاه در اداره پست ماند
با گذشت حدود 40روز از مسابقات جام‌تختی هنوز نتیجه آزمایش دوپینگ قهرمانان کشتی فرنگی مشخص نشده و فدراسیون کشتی به‌شدت نگران سرنوشت نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا است.
هیچ شکی نیست که در کنار برخورداری از مربیان و بازیکنان خوب و امکانات سخت‌افزاری قابل‌قبول، حضور در مسابقات بزرگ و رویارویی با تیم‌های قدرتمند هم می‌تواند به یک تیم کمک کند.

آشنایی با حریفان ایران/ولز/اژدها وارد می‌شود؟

ولز با گرت بیل، آرون رمزی، دنیل جیمز و چند بازیکن دیگر شاغل در تیم‌های بزرگ ممکن است در جام جهانی حریف ایران شود.

گل‌زن/سرمربی بی‌قرارداد

پس از برگزاری 2‌دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال زنان با روسیه همزمان با ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال، اردوهای تیم ملی به پایان رسید.

آماربازی

بازگشت هواداران پرشور تراکتور به ورزشگاه -آن هم بعد از 25ماه دوری- با یک برد شیرین برای آنها همراه شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رسانه‌ها گزارش داده‌اند که کارلوس کی‌روش با وجود اعلام استعفا، برای ادامه همکاری با تیم ملی مصر شرایطی دارد؛ شرط‌هایی که برای ما ایرانی‌ها حسابی آشناست.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8467