• سه شنبه 16 فروردین 1401
  • الثُّلاثَاء 3 رمضان 1443
  • 2022 Apr 05

رکورد سفر در نوروز 1401 شکست

بیش از 52میلیون تردد جاده‌ای و بیشتر از 50 میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی طی نوروز 1401ثبت شد
سفرهای نوروزی به پایان رسید و 2 سال پس از جولان شدید کرونا در ایران و رفع محدودیت در سفرهای داخلی به دستور رئیس‌جمهوری و ابلاغ ستاد ملی کرونا، ایرانی‌ها باز هم رکورد سفر را شکستند و آمار سفرهای داخلی را 50درصد افزایش دادند.

عشایر؛ قربانیان بازار گوشت

دامداران تولیدکننده دام سبک به ویژه در ‎فارس، کرمانشاه، خوزستان، کرمان و استان‌های واقع در زاگرس جنوبی هر سال به دلیل خشکسالی، نبود نهاده دامی، افزایش یا کاهش قیمت‌ها و به هم ریختن توازن عرضه و تقاضای محصولات دامی کشور دچار مشکل می‏شوند.

اگر شهردار بودیم

خودتان را جای شهردار تهران تصور کنید. حالا چه کاری برای پایتخت انجام می‌دهید؟ شاید خیلی‌ها شعارهای پر‌طمطراق سر دهند و مثلا بگویند در عرض 2سال، کاری می‌کنند تا معضل آلودگی هوا رفع شود.
فیلم زندگی‌نامه‌ای «موقعیت مهدی» تصویری باور‌پذیر از یکی از مهم‌ترین اسطوره‌های دفاع‌مقدس ارائه می‌کند

شرح حال

«موقعیت مهدی» شرح حال است؛ شرح حال یکی از مهم‌ترین اسطوره‌های دفاع‌مقدس که فیلمساز کوشیده در چند فراز زندگی و زمانه‌اش را به تصویر بکشد؛ فیلمی اپیزودیک که حلقه اتصال فصل‌هایش قهرمان اثر، مهدی باکری است.

83هزار تماس با اورژانس در 14روز

یحیی صالح‌طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران معتقد است که سال 1401برای اورژانس نیز سال تازه و متفاوتی بوده است.

7ایستگاه جدید مترو در نوبت افتتاح

شهرداری تهران در سال جدید، نخست تکمیل خطوط فعلی مترو را دنبال کرده و سپس عملیات ابتدایی 4خط جدید 8، 9، 10 و 11 را پیگیری می‌کند. از سوی دیگر امسال خط متروی تهران- پرند تکمیل خواهد شد تا پس از مدت‌ها، نیاز جدی ساکنان این شهر حاشیه‌ای جنوب شرقی پایتخت مرتفع شود، اما آنچه که امسال در اولویت کاری قرار دارد، افتتاح 7ایستگاه جدید متروست.

مذاکرات وین، گروگان مسائل داخلی آمریکا

«آمریکا، مسئول به‌طول انجامیدن مذاکرات است»؛ این آخرین موضع‌گیری وزیر امورخارجه کشورمان پیرامون روند گفت‌وگوها برای احیای توافق هسته‌ای سال 2015است.

چند هزار نفر از طهران قدیم بازدید کردند؟

روستاهای سرگردان

طرح صیانت و شفافیت به صحن برمی‌گردد