• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 16 فروردین 1401
کد مطلب : 157281
+
-

گل‌زن/سرمربی بی‌قرارداد

الهام محمودی، روزنامه‌نگار

پس از برگزاری 2‌دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال زنان با روسیه همزمان با ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال، اردوهای تیم ملی به پایان رسید. گفته می‌شود با پایان لیگ تکلیف تیم ملی مشخص می‌شود و شاید سرمربی تغییر کند. این شایعه هم مطرح است که سرمربی تیم قهرمان، سکاندار تیم ملی خواهد بود. فروزان سلیمانی سرمربی حال حاضر تیم ملی اما این شایعه را با خبر آغاز اردوها تحت هدایت خود و پس از مسابقات لیگ رد کرد و در پاسخ به خبرنگاری که درباره علت عدم‌ثبت قرارداد او با فدراسیون سؤال کرده بود گفت: «شما نگران قرارداد من با تیم ملی نباشید!»

توهم توطئه!
منیژه زیبا، سرپرست تیم ملی حفاری اهواز در ایام نوروز در یک اظهارنظر از فدراسیون خواست قرارداد سارا شیربیگی و آرزو صدقیانی 2‌بازیکن تیم نصر فردیس که حریف این تیم در نیمه‌نهایی بود را از لحاظ قانونی بررسی کند. او مدعی است که این دو بازیکن بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات به تیم نصر فردیس پیوسته‌اند. او همچنین مدعی شده فدراسیون می‌خواهد یکی از تیم‌های تهران یا کرج قهرمان شود. ادعایی که هر فصل مطرح می‌کند و با شکست مواجه می‌شود! فصل گذشته منیژه زیبا ادعا کرده بود سازمان لیگ خواهان قهرمانی سایپا تهران است اما تیم پالایش‌نفت آبادان قهرمان شد.

فوتبال زنان در شب!
2 فصل پیش بود که مسابقات فوتبال زنان به‌دلیل همزمانی با‌ماه رمضان در شب برگزار می‌شد و همراه بود با نخستین تجربه بازی در شب برای فوتبالیست‌های زن ایرانی. همزمانی صرف کردن افطار و تماشای فوتبال در ورزشگاه‌ها صحنه‌های جالبی را رقم زده بود. اما برگزاری مسابقات در شب سختی‌هایش بیشتر بود. در اکثر ورزشگاه‌ها مشکل نورپردازی ضعیف وجود داشت و بازیکنان از عدم‌دید کافی گله داشتند؛ چون ورزشگاه‌های اصلی هر شهری مختص به مردان بود و به زنان تعلق نمی‌گرفت. عمده‌ترین مشکل هم قطعی برق ورزشگاه‌ها بود که در پی آن ساعتی بازی متوقف می‌شد و بازیکنان سرد می‌شدند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید