03
سه شنبه 16 فروردین 1401
شماره 8467
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ۳۰درصدی ترافیک تهران در روز دوشنبه خبر داد. سرهنگ علی همه‌خانی گفت: از ساعت7:45 تا ساعت 9:00 صبح حجم ترافیک در معابر تهران افزایش یافته است.
امسال برای ماه مبارک رمضان از تمام ظرفیت ادارات و سازمان‌های تحت پوشش معاونت اجتماعی و فرهنگی و همکاری و مشارکت خیرین در راستای خدمت‌رسانی مطلوب استفاده کرده‌ایم که نتیجه این همراهی منجر به تهیه 2بسته، یکی فرهنگی و ورزشی و دیگری هم معیشتی شده است.
شهردار تهران روز دوشنبه با سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌اللهص تهران بزرگ، دیدار و گفت‌وگو کرد.
ساماندهی
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از صدور کارت شناسایی برای دستفروشان تهران خبر داد و گفت: برای ساماندهی دستفروشان در تهران ۱۰محور درنظر گرفته شده که امسال عمده این طرح‌ها و برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

7ایستگاه جدید مترو در نوبت افتتاح

خط 7متروی تهران امسال تکمیل می‌شود و بهره‌برداری از خط 6 به 27.5کیلومتر می‌رسد
گزارش
شهرداری تهران در سال جدید، نخست تکمیل خطوط فعلی مترو را دنبال کرده و سپس عملیات ابتدایی 4خط جدید 8، 9، 10 و 11 را پیگیری می‌کند. از سوی دیگر امسال خط متروی تهران- پرند تکمیل خواهد شد تا پس از مدت‌ها، نیاز جدی ساکنان این شهر حاشیه‌ای جنوب شرقی پایتخت مرتفع شود، اما آنچه که امسال در اولویت کاری قرار دارد، افتتاح 7ایستگاه جدید متروست.
ورودی‌های پایتخت بازطراحی می‌شوند

ورودی‌های پایتخت بازطراحی می‌شوند

زیبا سازی
«تهران، الگوی کلانشهر جهان اسلام» شعاری که در راستای تحقق آن نیاز است افراد هنگام ورود و خروج به پایتخت شاهد المان‌ها و نماهای ایرانی - اسلامی باشند.
نقل‌قول‌خبر/احمد وحیدی / وزیر کشور
جهاد دانشگاهی در بیشتر صحنه‌ها حضور داشته و یکی از آنها حضور در ساخت واگن‌های متروست.
PDF شهر
کوتاه شهر
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در راستای تامین کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان در این ایام با تخفیف‌های ویژه تا سقف ۳۵درصد میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.