22
سه شنبه 16 فروردین 1401
شماره 8467
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دانشجوی تربیت معلم بود که درس را رها کرد و مانند بسیاری از جوانان به جبهه رفت. سال1361در عملیات محرم و در اثر اصابت ترکش به گردن، دچار آسیب نخاعی شد.
کتاب «شاهرخ؛ حر انقلاب اسلامی» نگاهی به سرگذشت مردی دارد که در جوانی مسیر زندگی را اشتباه می‌رود.
«پسرک فلافل‌فروش» کتابی است از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی که داستان زندگی شهید مدافع حرم، محمدهادی ذوالفقاری را روایت می‌کند.
معرفی فیلم
فیلم سینمایی «هور در آتش» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد سال1370روی پرده سینما رفت.

کافه‌ای به میزبانی فرشته‌ها

خیّران، کافه‌ای متفاوت برای اشتغال نوجوانان کم‌توان ذهنی و مبتلا به اوتیسم راه‌اندازی کردند
گزارش
پیشنهاد داریم برایتان! یک پیشنهاد خاص و پر از حس و حال خوب؛ نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در یک کافه متفاوت که میزبانانش فرشته‌هایی از جنس مهربانی هستند و تلاش‌شان این است که حس و حال شما را خوب کنند.
به یاد «حاج احمد»

به یاد «حاج احمد»

سردار شهید احمد کاظمی از فرماندهان دلاور 8سال دفاع‌مقدس بود. او با حضور در جبهه‌های غرب و جنوب کشور در صف مقدم مبارزه با متجاوزان قرار داشت. سردار کاظمی، پس از پایان جنگ تحمیلی، ‪ 5‬سال در نیروی هوایی سپاه خدمت کرد و در سال 1384‬حکم فرماندهی نیروی زمینی سپاه را از مقام معظم رهبری دریافت کرد.
درخت گردو
درخت گردو
«شاید وقتش رسیده که همه از این داستان باخبر شوند، داستانی که از کنار این درخت گردو شروع شد. گاهی اوقات ورق زندگی آدم‌ها خیلی ساده برمی‌گرده، درست تو لحظه‌هایی که اصلا فکرش را هم نمی‌کردی!» این بخشی از متنی است که با صدای مینا ساداتی در نقش هما و در فیلم «درخت گردو» می‌شنویم
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
سال‌های دفاع‌مقدس روایت عشق و دلدادگی کسانی است که کسب‌وکار خود را رها کردند و از سراسر کشور حتی دورترین شهرها و روستاها راهی جبهه شدند و همراه با سایر رزمندگان رویدادهای ماندگاری را رقم زدند.