• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 16 فروردین 1401
کد مطلب : 157188
+
-

نکته بازی/ چقدر آشنا

رسانه‌ها گزارش داده‌اند که کارلوس کی‌روش با وجود اعلام استعفا، برای ادامه همکاری با تیم ملی مصر شرایطی دارد؛ شرط‌هایی که برای ما ایرانی‌ها حسابی آشناست. خلاصه‌اش می‌شود اینکه: «هیچ‌کس در رسانه‌ها علیه من صحبت نکند، اردوهای بلندمدت و خارج از تقویم فیفا می‌خواهم و تعداد تیم‌های لیگ هم باید از 18به 16برسد.» یک زمان استاد اینجا دنبال لغو کامل جام حذفی هم بود، اما در آخرین لحظات با فشار افکار عمومی و برگزاری نظرسنجی 90، موضوع منتفی شد و اجازه دادند همچنان در ایران جام حذفی داشته باشیم! به هر حال کی‌روش، کی‌روش است و فرقی نمی‌کند در پرتغال و ایران باشد یا در کلمبیا و مصر. از نظر او باشگاه‌ها باید کرکره را پایین بکشند و همه اهالی فوتبال تحت فرمان شخص سرمربی تیم ملی باشند!

سبک جدید عذرخواهی
20روز بعد از غائله داربی تهران و در آستانه صدور رأی کمیته انضباطی، بالاخره جناب یحیی گل‌محمدی افتخار دادند و از جامعه داوری عذرخواهی کردند. البته بیانیه منتشرشده از سوی سرمربی پرسپولیس حاوی سبک جدیدی از عذرخواهی است؛ به‌طوری که ایشان نیم‌خط پوزش طلبیده و در بقیه بیانیه، به اندازه 20خط بار دیگر تصمیمات داور آن مسابقه را مورد انتقاد قرار داده است. همچنین یحیی فدراسیون فوتبال را به رعایت عدالت و چیزهایی از این دست توصیه کرده است. امیدواریم مسئولان فدراسیون رهنمودهای آقای گل‌محمدی را قاب کنند و به دیوار بچسبانند. به هر حال کم افتخاری نیست که ایشان به اندازه 3کلمه از جامعه داوری عذرخواهی کرده. حق است که در ازای این فداکاری بزرگ، از این به بعد هر دستوری دادند فورا اجرا شود!

چرا باید تحویل می‌گرفتند؟
محمدرضا زنوزی از واگذاری تراکتور پشیمان شده است. مالک باشگاه تبریزی در جمع بازیکنان این تیم گفته: «با توجه به اینکه کسی تراکتور را تحویل نگرفت، ما دیگر قصد واگذاری نداریم. من نمی‌توانم بنشینم و ببینم عشق هواداران به‌خاطر ندانم‌کاری یک عده پرپر شود.» خوشحال می‌شویم بدانیم ندانم‌کاری مورد نظر زنوزی از سوی کدام عده سر زده است؟ مگر شما در این 3 سال مالک باشگاه نبودید و صفر تا صد همه‌‌چیز را در اختیار نداشتید؟ از اینها که بگذریم تراکتور با وضعیتی که شما برای آن ساخته‌اید، چرا باید خریدار پیدا می‌کرد؟ این همه ریخت‌وپاش، این همه بدهی انباشته داخلی و خارجی، سوءمدیریت و البته تیمی که از سطح مدعی هر ساله به نیمه دوم جدول تنزل کرده است؛ خب چرا کسی باید این تراکتور را بخرد؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید