• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 16 فروردین 1401
کد مطلب : 157179
+
-

بانوی پیر کنار کشید

بانوی پیر کنار کشید

افعی‌ها اجازه ندادند گوره‌خرها یا بانوی پیر خطری برای صدرنشینان ایجاد کنند. یوونتوس نتوانست به جاه‌طلبی در سری‌آ ادامه دهد و به سد محکم اینتر و داوری به نام ایراتی خورد. ایراتی که یکی از داوران حاضر در جام‌جهانی قطر خواهد بود، عملکردی متزلزل داشت و در نتیجه مسابقه تأثیرگذار بود. جدا از این تیر دروازه هم 2‌بار با یووه نامهربانی کرد تا اینتر و سیمونه اینتزاگی که به‌خاطر عملکرد بدشان در ماه‌های اخیر و کسب تنها 11امتیاز از 9بازی آخر صدر را دودستی به میلان و ناپولی تقدیم کرده بودند، به ادامه رقابت بر سر قهرمانی این فصل امیدوار شوند. حالا فاصله آلگری و بازیکنانش تا صدر جدول در همان 7امتیاز بدون احتساب بازی کمتر میلان باقی مانده و آنها بهتر است برای ماندن در جایگاه چهارم بجنگند تا آاس‌رم که با مورینیو 10‌بازی است نباخته، سهمیه لیگ قهرمانان را از این تیم نرباید.
  اینتر برای نخستین‌بار از فصل 09-2008موفق شد در هر 2‌بازی رفت و برگشت یک‌فصل سری آ، مقابل یوونتوس شکست‌ناپذیر باقی بماند.
  اینترمیلان برای نخستین‌بار از نوامبر‌2012 یوونتوس را در خانه این تیم شکست داد. آخرین‌بار اینتر تحت هدایت آندره‌آ استراماچونی در نوامبر 2012 توانسته بود یوونتوس را در خانه‌اش با نتیجه 3بر یک شکست دهد. استراماچونی در روزهای اخیر به لطف دوستان رسانه‌ای‌‌اش در ایران خودش را به‌عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی معرفی کرده است!
  آلگری در 17بازی نباخت اما در 3‌بازی تعیین‌کننده بد نتیجه گرفت؛ مساوی با ویارئال و باخت 3بر صفر در بازی برگشت و شکست خانگی مقابل اینتر. او از قهرمانی ناامید شده و اعلام کرده که باید سهمیه را حفظ کند. سرمربی یووه پیش‌بینی کرده اینتر که 3‌امتیاز از میلان کمتر دارد شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت: «برای من اینتر مورد انتظارترین تیم برای کسب اسکودتو است، فقط به تقویم نگاه کنید. تقویم اینتر بسیار ساده‌تر از میلان و ناپولی است. آنها از مانع سخت یوونتوس هم عبور کرده‌اند.‌ باید خودمان را برای شروعی قوی در فصل آینده، آماده‌سازیم. فصل آینده، ما همه با هم برای شروع یک فصل موفق تلاش خواهیم کرد و سعی می‌کنیم برای قهرمانی اسکودتو بجنگیم.»
  یوونتوس ۲۲‌شوت و اینتر ۵‌شوت داشتند؛ ۱۷‌شوت اختلاف، بالاترین رکورد در یک‌بازی بین 2 تیم سری‌آ از سال 05-2004 است. البته یووه‌ای‌ها از آلگری راضی نیستند و معتقدند تاکتیک او برای این بازی فقط سانتر بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید