• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 9 اسفند 1400
کد مطلب : 155149
+
-

آماربازی

7/17
محمدرضا اخباری در این فصل 3بار به‌عنوان برترین گلر هفته معرفی شده و از این جهت در میان دروازه‌بان‌های لیگ رکورددار است. اخباری در هفته پنجم مقابل سپاهان، هفته هفدهم مقابل نفت آبادان و همین هفته نوزدهم مقابل پیکان بازی‌های درخشانی داشت که او را به‌عنوان برترین دروازه‌بان هفته معرفی کرد. او این هفته با امتیاز9.09 بهترین بازیکن هفته هم شد. گلر تراکتور درمجموع هم با میانگین نمرات7.17 بهترین دروازه‌بان این فصل بوده و بالاتر از فروزان و حسینی در صدر جدول دروازه‌بان‌ها قرار گرفته است. فروزان که تا هفته قبل صدرنشین بود حالا با میانگین7.11 دوم است و امتیازات سیدحسین حسینی هم به میانگین7.06 رسیده است.

7/27
صدر جدول بازیکن‌های لیگ، یکی‌دوهفته‌ای است به مهدی مهدی‌پور رسیده و هافبک استقلال حالا با امتیاز7.27 بالاتر از رقبای پرسپولیسی و سپاهانی‌اش قرار دارد. برخلاف فصل گذشته، جدول بازیکنان لیگ در این فصل بارها دستخوش تغییر شده و صدرنشین عوض کرده است. سال گذشته از ابتدای فصل تا اواسط نیم‌فصل دوم سجاد شهباززاده صدرنشین بود و بعد از او هم این عنوان به مهدی ترابی رسید و تا پایان فصل در اختیار ترابی باقی ماند. اما امسال چند بازیکن به تناوب صدرنشین شده‌اند و بعد از اینکه چند هفته دانیال اسماعیلی‌فر بهترین بازیکن لیگ بود، حالا مهدی‌پور با اختلاف 0.04امتیاز او را جاگذاشته است. عالیشاه و ترابی از پرسپولیس و احمدزاده و نورافکن از سپاهان در رتبه‌های سوم تا ششم هستند.

9/24
سجاد شهباززاده اگرچه امسال صدرنشینی در جدول بازیکن‌ها را از دست داده و جایی در میان بهترین‌ها ندارد اما از یک نظر رکورددار است و توانسته نامش را بین رکوردداران این فصل جا بدهد. سجاد در هفته هفدهم با درخشش مقابل نفت مسجدسلیمان نمره9.24 را از متریکا دریافت کرد که بهترین نمره یک بازیکن در این فصل بوده است. طی 19هفته و 152بازی سپری‌شده در این فصل، نمره9.24 شهباززاده در بازی با نفت مسجدسلیمان همچنان رکورد نمرات است. او در آن مسابقه یک گل زد و یک پاس گل داد و جالب اینکه 2گل دیگرش در این فصل را هم در بازی رفت به همین تیم زده بود. یعنی آقای گل فصل گذشته در این فصل فقط به یک تیم گل زده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید