17
پنج شنبه 5 اسفند 1400
شماره 8447
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فصل آخر دو کاپیتان؟

به‌احتمال زیاد فصل آینده جلال حسینی و وریا غفوری را در پرسپولیس و استقلال نخواهیم دید
شواهد حکایت از آن دارد که 2کاپیتان محبوب تیم‌های پرسپولیس و استقلال، به پایان راه در جمع سرخابی‌ها نزدیک شده‌اند.
ویژه
با کناررفتن شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، حالا اعضای هیأت‌رئیسه در تلاش برای سر و سامان بخشیدن به تیم ملی بزرگسالان و تیم المپیک هستند و این موضوعی بود که میرشاد ماجدی بعد از گرفتن حکم سرپرستی به آن اشاره داشت.
امشب باز هم پنجشنبه‌ای فوتبالی در پیش داریم. بازی برگشت ناپولی- بارسلونا در ناپل حساس‌ترین مسابقه پنجشنبه‌شب است اما بازی‌های دیگری هم در چارچوب لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در پیش داریم.
از 16شوتی که در داربی اصفهان زده شد فقط یک شوت داخل چارچوب بود! روز گذشته بازی سپاهان و ذوب‌آهن با آمار و رکوردهای جالبی به پایان رسید.
گزارش
« از سال2012 تا 2015 عضو تیم ملی بودم و از سال2016 حرفه‌ای شدم و تنها در 2مسابقه به‌صورت انفرادی شرکت کردم.
وقایع سیاسی روزهای اخیر در حوزه دریای سیاه با بازی‌گردانی روسیه باعث شده اتفاقاتی هم در عرصه فوتبال بیفتد.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، بالاخره اعلام شد سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند 2 مدافع استقلال باید عازم خدمت سربازی شوند.

کادوی 2امتیازی قلعه‌نویی به مجیدی

پرسپولیس در سیرجان 1-1 متوقف شد و استقلال در تهران فجرسپاسی را برد تا اختلاف 2تیم به 5امتیاز برسد
هفته نوزدهم لیگ برتر با توقف پرسپولیس و برد استقلال به پایان رسید تا اختلاف 2تیم در صدر جدول به 5امتیاز برسد. فرهاد مجیدی در روزی که غیبت سیاوش یزدانی و مرادمند ترکیب خط دفاعی‌اش را کاملا به هم ریخته بود به‌ناچار به سیستم 4دفاعه روی آورد و روزبه چشمی را در کنار دانشگر به بازی فرستاد.
در روزهایی که پرسپولیس فقر مهاجم دارد، فورواردهای پیشین این تیم در لیگ‌های اروپایی روزگار خوشی را پشت سر می‌گذارند؛ از مهدی طارمی که در پورتو چشم‌ها را به‌خود خیره کرده تا کریم انصاری‌فرد و علی علیپور.

پخش زنده روز

انتخابی جام جهانی بسکتبال

جدول گلزنان

جدول گلزنان
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم ملی بسکتبال امروز و یکشنبه هفته آینده 2بازی سخت دارد و کرونا و انتخابات فدراسیون شرایط را سخت‌تر کرده است. ایران در پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی 2023 امروز با قزاقستان بازی می‌کند و یکشنبه هم مقابل سوریه قرار می‌گیرد.
یکی از خبرهای جالب چند روز اخیر فوتبال ایران، مربوط می‌شد به اخراج مارک ویلموتس، سرمربی تلکه‌بگیر بلژیکی از باشگاه راجاکازابلانکا در مراکش.
دو تا نقل قول داریم از استاد رضا صالحی امیری که فاصله زمانی آنها 24ساعت است اما فاصله معنایی‌شان چند فرسخ. رئیس کمیته ملی المپیک ابتدا روز دوشنبه فرمودند:«در بحث تداوم حضور مهدوی‌کیا و دستیارانش در تیم امید ابهام است و قطعیت وجود ندارد.