• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 5 اسفند 1400
کد مطلب : 154875
+
-

جهان/پنجشنبه فوتبالی

امشب باز هم پنجشنبه‌ای فوتبالی در پیش داریم. بازی برگشت ناپولی- بارسلونا در ناپل حساس‌ترین مسابقه پنجشنبه‌شب است اما بازی‌های دیگری هم در چارچوب لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در پیش داریم. امشب یک بازی هم در لیگ برتر برگزار می‌شود که آرسنال باید به مصاف ولوز برود و این هم جالب است.

  ناپولی- بارسلونا
  اینسینیه مصدوم است و بعید به‌نظر می‌رسد به این بازی برسد. دی‌لورنزو مشکلی برای بازی ندارد و پولیتانو هم به تمرینات گروهی برگشته.
  در بارسا هم فاتی، سرخی روبرتو، لنگله و اومتیتی به‌دلیل مصدومیت و دنی آلوز به‌خاطر خط خوردن از لیست بازی‌های اروپایی در این بازی غیبت دارند.
  ویکتور اوسیمن با ۶۷٪ درصد موفقیت در شوت‌ها، زهردارترین مهاجم سری‌آ است. بعد از اوسیمن در این رده‌بندی، لائوتارو، آبراهام، ایموبیله و ولاهوویچ قرار دارند.
  بارسا در مجموع 7دیدار این فصل در لیگ قهرمانان تنها 3گل زده که 2گل مقابل دیناموکی‌یف بوده است و یک پنالتی عجیب مقابل ناپولی.

  لاتزیو - پورتو
پورتو بدون طارمی در بازی خانگی رفت موفق شد لاتزیو را 2-1شکست دهد. طارمی در بازی لیگ به ترکیب برگشت و با یک پاس‌گل بهترین بازیکن زمین شد. حالا آبولا چاپ پرتغال گزارش داده که طارمی در بازی برگشت لیگ اروپا (مقابل لاتزیو) به ترکیب بازخواهد گشت. مهاجم ایرانی تابه‌حال در لیگ اروپا سابقه بازی ندارد.

  دیناموزاگرب  - سه‌ویا
سه‌ویا با توجه به برد 1-3در دیدار رفت کار سختی برای صعود ندارد. بهترین خط دفاعی لالیگا نمی‌تواند در بازی برگشت مقابل دیناموزاگرب و یاران صادق محرمی 3بر صفر بازنده شود.

  گلاسکو رنجرز - دورتموند
شاید این پس از دیدار ناپولی- بارسا حساس‌ترین و جذاب‌ترین مسابقه امشب باشد. دورتموند بازی رفت را 4-2در خانه خودش به رنجرز باخته و حالا وقت انتقام است. زنبورها در بوندس‌لیگا تلافی آن شکست را بر سر گلادباخ آوردند و 6-0این تیم را بردند تا تمرینی برای انتقام در بازی امشب داشته باشند. متئو لاهوس، داور جنجالی و پراشتباه اسپانیایی این بازی را سوت می‌زند. یکی از مهم‌ترین مشکلات دورتموند سرعت کم تیمی است. میانگین حداکثر سرعت همه بازیکنای تیم روی هم 28.7کیلومتر بر ساعت است که بدترین میانگین در کل بوندس‌لیگاست. هالند پس از یک‌ماه دوری از فوتبال سرانجام در تمرینات تیم اصلی حاضر شد. او شاید درصورت نیاز در نیمه دوم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین برود.

  بقیه
آتالانتا بازی رفت را 1-2از المپیاکوس برد و حالا نوبت حفظ این برتری در بازی برگشت است. یک بازی مهم و نزدیک هم بین رئال‌سوسیداد و لایپزیش برگزار می‌شود. بازی رفت 2-2تمام شد. در 2بازی دیگر مرحله یک‌شانزدهم نهایی زنیت که در خانه 3-2به بتیس رده سومی لالیگا باخته بود، به اسپانیا سفر می‌کند، شریف با پشتوانه برد 2بر صفر مقابل براگا به مصاف این تیم می‌رود و برندگان این دیدارها در مرحله بعد به جمع تیم‌های صدرنشین مرحله گروهی لیگ اروپا که در این دور استراحت دارند خواهند رفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید