03
پنج شنبه 5 اسفند 1400
شماره 8447
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه۹ به‌منظور ارتقای بهداشت عمومی، زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در معابر اصلی، نسبت به خرید و نصب مخازن پسماند در بوستان‌های غرب پایتخت اقدام کرد.
مدیران مرتبط با حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در سامانه 1888به پرسش شهروندان در حوزه حمل‌ونقل ریلی پاسخ دادند.
گزارش
به‌زودی چندین پروژه فرهنگی و ورزشی در راستای افزایش نشاط اجتماعی در غرب و شمال غرب تهران به بهره‌برداری می‌رسد؛ پروژه‌هایی همچون مجتمع شهربانوی محله شهران، ورزشگاه کن، سرای محله اکباتان و پلازای شمال متروی صادقیه.

مشارکت شهروندی از مسیرهای هوشمند

حضور مردم در حل مسائل اولویت‌دار پایتخت از طریق جشنواره «تهران 1404» فراهم شده است
گزارش
«جشنواره تهران 1404» عنوان نخستین رویداد ایده‌پردازی شهرداری تهران است که با مشارکت مردم، دانشگاهیان و کارکنان مدیریت شهری تهران و کلانشهرها به اجرا درمی‌آید؛ رویدادی که توسط مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در 2بخش تخصصی و عمومی در راستای حل مسائل اولویت‌دار پایتخت برگزار می‌شود.

نقل‌قول‌خبر / محمدمهدی عزیزی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند
لزوم گسترش ساماندهی دستفروشان
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره ساماندهی دستفروشان توضیحاتی ارائه داد.
شهرسازی
نخستین جلسه «قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران» به ریاست معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با حضور مدیران ارشد حوزه شهرسازی و تعدادی از شهرداران مناطق به‌صورت ویدئوکنفرانسی و حضوری برگزار شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: « 5محل در 5منطقه شهر تهران برای تبدیل به بوستان ویژه بانوان در مناطق یک، ۲، ۵، ۱۳ و ۲۱ انتخاب شده‌اند.»