• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 17 بهمن 1400
کد مطلب : 153089
+
-

از برج فدراسیون‌ها تا مجموعه فرسوده

علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست خبری روز گذشته که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد درباره ورزشگاه فرسوده آزادی، زمین تمرین 2 تیم استقلال و پرسپولیس و احداث برج فدراسیون‌ها صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

میراث‌دار پروژه‌های ناتمام
عاصم یوسفی با اشاره به اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی میراث‌دار پروژه‌های ناتمام است، گفت: «سعی داریم برحسب اولویت‌ها این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم. 211پروژه ملی و استانی آماده افتتاح است که شامل 59پروژه شهری و 152پروژه روستایی، 34سالن ورزشی، 12زمین فوتبال چمن مصنوعی بزرگ، 140زمین مینی‌فوتبال، 5استخر سرپوشیده، 201فضای روباز و... است که در مجموع 226پروژه با اعتبار 622میلیارد تومان به اماکن و چرخه ورزش اضافه خواهد شد که تا پایان سال‌جاری به 621پروژه خواهد رسید.

مجموعه آزادی فرسوده است
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره ورزشگاه آزادی و تأکید کنفدراسیون آسیا برای بازسازی و استاندارد کردن آن گفت: «از AFC چیزی به‌صورت مکتوب دریافت نکرده‌ایم اما مجموعه آزادی فرسوده است و ایراداتی دارد. خیلی‌ از بخش‌ها در این 4سال گذشته به سمت اصلاح رفته است. سالن 12هزار نفری که 15سال سقف آن چکه می‌کرد را بازسازی کردیم. برای بازسازی این سالن 60میلیارد پیش‌بینی شده بود اما ما ظرف 5روز به‌صورت رایگان ترمیم کردیم. الان ترمیم استخر هم در دستور کار است.»

برج فدراسیون‌ها
علیرضا عاصم یوسفی در مورد تعدادی از پروژه‌های ناتمام و برنامه شرکت توسعه برای این زمین‌ها گفت: «امروز تعدادی از پروژه‌ها به افتتاح رسیده است و تعدادی را هم در هفته دولت سال1401به بهره‌برداری می‌رسانیم. در مورد زمین فدراسیون‌ها در مجموعه آزادی با همکارانمان جلسه گذاشتیم. زمین‌هایی که بود به نفع شرکت برگرداندیم و هیچ فدراسیونی در آزادی زمین ندارد. در تلاش هستیم با طراحی برجی همه فدراسیون‌ها را تجمیع کنیم.»

سرخابی‌هامشکل زمین فوتبال ندارند
عاصم یوسفی در مورد زمین چمن تمرین فوتبال که معضل تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال هم به‌حساب می‌آید و همین مسئله باعث انتقاد سرمربی پرسپولیس شده است، گفت: «هر دو تیم هم‌اکنون زمین دارند و اینکه سرمربی پرسپولیس انتقاداتی مطرح کرده را نمی‌دانم. هفته گذشته هم با مدیر تیم صحبت می‌کردم و تأکید داشت مشکلی از این حیث ندارد. ما در تهران مشکلی بابت زمین تمرین فوتبال نداریم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید