• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 17 بهمن 1400
کد مطلب : 153014
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zpMp8
+
-

گل‌زن/ تساوی با کیفیت

الهام محمودی | روزنامه‌نگار

داربی اصفهان مهم‌ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان بود که در این بازی 2 رقیب دیرینه؛ سپاهان و ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رسیدند. مثل همیشه این بازی فوتبال زنان از جایی پخش نشد اما ویدئوهایی که در فضای مجازی منتشر شده است، نشان می‌دهد که بازی کیفیت خوبی داشته است. این تساوی بهانه‌ای شده است تا بیان محمودی، سرمربی سپاهان دوباره از تیم ملی و کادر فنی‌اش گلایه کند. محمودی این تساوی را گردن تیم ملی انداخته و گفته است که به‌خاطر اردو و بازی‌های این تیم، بازیکنانش هماهنگ نبوده‌اند. در طرف مقابل مهسا آقابزرگی، مربی ذوب‌آهن گفته بازیکنان ملی‌پوش تیمش از همیشه آماده‌تر بودند! از نظر محمودی، داور هم در پیروز نشدن تیمش مقصر بوده است. همه مقصرند غیر از خود او.

گلباران هفته
در کنار بازی باکیفیت‌ و بدون گل اصفهانی‌ها در لیگ فوتبال، دیدار خاتون بم و ملی‌پوشان شهرکرد بی‌کیفیت اما پرگل بود. نمی‌شود باور کرد که یک تیم در لیگ برتر بازی کند و در یک بازی 17گل بخورد. ملی‌پوشان شهرکرد در نیمه اول این بازی به اندازه تعداد بازیکنانش در داخل زمین گل خورد. اینکه خاتون از مدعیان قهرمانی است، درست است اما چرا باید تیمی در این سطح بتواند به لیگ برتر برسد. در یکی دیگر از دیدارهای این هفته شهرداری سیرجان ۹گل به سارگل بوشهر زد تا آمار عجیب تفاضل گل در لیگ زنان عجیب‌تر شود. تفاوت سطح مالی باشگاه‌ها و جمع شدن بازیکنان برتر در بعضی از تیم‌ها، لیگ فوتبال زنان را کاملا 2قطبی کرده است.

فوتسال زنان، سربلند در آسیا
فینال لیگ برتر فوتسال کویت در حالی برگزار شد که ۴ایرانی جزو کادر برگزارکننده بودند؛ شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان کویت، زهرا باورساد مربی دروازه‌بانان این تیم، گلاره ناظمی و زری فتحی داوران بین‌المللی ایران. این چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان در کویت بود که به کوشش شهرزاد مظفر و سرمایه‌گذاری خوب فدراسیون فوتبال این کشور برگزار شد. کویت که سرمایه‌گذاری ویژه‌ای در فوتسال زنان کرده است و حتی میزبانی جام ملت‌های سال آینده را هم دارد، بیش از همه از ایرانی‌ها کمک گرفته است. آنها علاوه بر استخدام مربیان ایرانی، در لیگ هم ستاره‌های فوتسال زنان ایران را جذب کرده‌اند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید