17
دو شنبه 8 آذر 1400
شماره 8374
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان/ هاکان آبی از قرمز بهتر است

هاکان چالهان اوغلو که در تابستان امسال به میلان خیانت کرد و رایگان و پس از پایان قراردادش به اینترمیلان پیوست، نشان داد که پیراهن آبی‌ومشکی بیشتر به او می‌سازد تا قرمز و مشکی.
ویژه
هفته هفتم لیگ برتر امروز با 5بازی آغاز می‌شود. امروز و امشب شاهد بازی‌های مهمی در صدر جدول لیگ خواهیم بود و 3تیم مدعی و صاحب‌نام مسابقات امروز مقابل حریفان خود می‌ایستند. سپاهانِ صدرنشین، میزبان نساجی است و پرسپولیس و استقلال هم 5روز قبل از داربی به مصاف 2 تیم نفتی خوزستان می‌روند.
بعد از برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک 4ورزشکار را که برخی از آنها مدت‌هاست از دنیای قهرمانی دور هستند با حکمی به عضویت این کمیسیون درآورد. محمد بیداریان عضو تیم ملی شنا در المپیک2012 که با وایلدکارت به مسابقات رسیده بود، ندا شهسواری پینگ‌پنگ، ثریا آقایی بدمینتون و محمدباقری‌معتمد دارنده مدال نقره المپیک2012 در رشته تکواندو 4عضو انتصابی کمیسیون ورزشکاران از سوی رئیس کمیته ملی المپیک هستند.
کلا اخلاق کارلوس کی‌روش طوری است که انگار اگر به این و آن پیله نکند و 4 تا درشت به دیگران نگوید، اموراتش نمی‌گذرد. یعنی حتی تکذیب کردن استاد هم با بقیه دنیا فرق دارد. شایعه کرده‌اند کی‌روش ممکن است سرمربی منچستریونایتد شود.
تیم ملی بسکتبال جمعه بعد از اینکه بحرین را در ورزشگاه آزادی شکست داد راهی منامه شد تا برای بازی دوم از پنجره اول مقدماتی جام جهانی 2023آماده شود. امروز ساعت 19:30ایران و بحرین یک‌بار دیگر رودرروی هم قرار می‌گیرند.
حمید مطهری آدم خوش‌صحبتی است که دسترسی به او هم چندان دشوار به‌نظر نمی‌رسد. به همین دلیل او مورد توجه ویژه رسانه‌هاست و هفته‌ای حداقل یکی دو مصاحبه بلند از دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس منتشر می‌شود.
فقط 6 هفته از شروع لیگ بیست‌ویکم فوتبال گذشته و این بازه زمانی، برای هر قضاوتی زود است. با این حال نگاهی گذرا به شرایط استقلال، دست‌کم چند پرسش و ابهام را به ذهن متبادر می‌کند که می‌توان آنها را در یک مطلب گنجاند.

در دسترس نیست

دلایل عدم‌ورود کمک‌داور ویدئویی به ایران؛ معضلات، تحریم‌ها و مخالفت‌های موجود
چرا VAR به ایران نمی‌آید؟ این سؤال بسیار مهمی است که انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال هر چه زودتر به آن پاسخ بدهد.

سومی جهان برای تکواندو با طلای شیدایی

مدال طلای زهرا شیدایی، مقام سومی جهان را برای تیم ملی تکواندوی زنان ایران به ارمغان آورد
تیم ملی ایران در مسابقات آزاد قهرمانی جهان که در عربستان برگزار شد، با مدال طلای شیدایی و مدال‌های برنز کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی در رده سوم ایستاد. در این رقابت‌ها روسیه قهرمان و انگلیس نایب‌قهرمان شدند.
زیر حلقه / امروز با بحرین
امروز دیدار برگشت ایران و بحرین در پنجره اول انتخابی جام جهانی بسکتبال در منامه برگزار می‌شود.
آرسنال با نتیجه 2 بر صفر نیوکاسل را هم شکست داد. با نیمکت‌نشین‌شدن برند لنو که واقعا دروازه‌بان خوبی بود و هر فصل جزو دو سه نفر اول بیشترین مهارها در لیگ قرار می‌گرفت و فصل قبل هم پایین‌تر از رمزدیل نفر دوم این لیست شد، اوضاع دفاعی آرسنالی‌ها سروسامانی گرفت.

آماربازی/ 7/04

مهدی مهدی‌پور، هافبک اصفهانی استقلال صاحب یک رکورد ویژه در 6هفته ابتدایی لیگ برتر شده است.

جدول‌اعداد | 4083

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8374

جدول 8374
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در حالی‌که مسی در مصاحبه هفته گذشته‌اش با روزنامه اسپانیایی مارکا گفته بود امسال توپ طلا به او نمی‌رسد، گمانه‌زنی همه رسانه‌ها به سرکردگی سایت‌ها و روزنامه‌های پرتغالی و فرانسوی این است که ستاره آرژانتینی توپ طلا را برده و امشب رسما این جایزه به او می‌رسد.
دورتموند بازی پیش‌داربی‌اش را از ولفسبورگ برد تا با روحیه‌ای خوب برای بازی هفته آینده با بایرن مونیخ آماده شود و احتمالا باز هم 4گل از این تیم بخورد!
لیورپول بهترین دوران خود را بعد از قهرمانی در لیگ برتر دو فصل قبل سپری می‌کند. تعداد مصدومان کاهش یافته و حریفان با گل‌های زیاد بدرقه می‌شوند. انگار نیت کرده‌اند همه حریفان خود را به توپ ببندند.