25
دو شنبه 8 آذر 1400
شماره 8374
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در حالی ‌که پدر کودک 2ساله می‌گوید پسرش به‌دلیل سقوط از روی گاری به کام مرگ رفته اما وجود آثار کبودی روی بدن پسربچه، ماجرای مرگ او را اسرارآمیز کرده است.
کوتاه از حادثه
مجرم اینترنتی پس از شناسایی طعمه‌هایش در اینستاگرام، با وعده تجات بزرگ از آنها کلاهبرداری می‌کرد.

دفاع از وطن تا پای جان

جان‌شان را کف دست می‌گیرند و برای نظم و امنیت در کشور تلاش می‌کنند؛ اما ایجاد امنیت گاهی به قیمت جان‌شان تمام می‌شود. از ابتدای سال‌جاری تاکنون 11سرباز در حوادث مختلف در اقصی نقاط کشور به شهادت رسیده‌اند. سال 99نیز 13نفر از سربازان با شجاعت جان خود را فدای کشور کرده و به خیل شهدا پیوستند. در این گزارش به بازخوانی شهادت 11سربازی که امسال تا پای جان برای وطن ایستادگی کرده‌اند می‌پردازیم.
گروگانگیری اشتباهی به دلیل شباهت 2برادر

گروگانگیری اشتباهی به دلیل شباهت 2برادر

مرد انتقامجو 7آدم‌ربا اجیر کرد تا جوانی را ربوده و تا حد مرگ کتکش بزنند اما آدم‌ربایان به دلیل شباهت زیاد مرد جوان و برادرش، دست به آدم‌ربایی اشتباهی زدند.
پاسخ مسئولان/جلسه توجیهی برای غرفه‌داران بازار میوه و تره‌بار شیان ‌
روابط‌عمومی سازمان میادین و تره‌بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع عرضه محصول باکیفیت پایین در بازار میوه و تره‌بار شیان واقع در لویزان و برخورد نامناسب با شهروندان در ستون با مردم روز 18آبانماه پاسخ داده است:
منطقه یک تجریش از مجسمه میدان دربند تا شیردره، مسیر آسفالت شده‌ای داشت که اتومبیل‌ها به‌راحتی در آن تردد می‌کردند. از سال گذشته شرکت گاز جهت عملیات لوله‌کشی، اقدام به کندن آسفالت این مسیر کرد که تا به حال تعمیر و ترمیم نشده که تردد را دشوار و باعث آسیب به‌خودروها می‌شود. از شهرداری منطقه درخواست می‌کنیم نسبت به آسفالت مجدد این مسیر اقدام کند.