• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 8 آذر 1400
کد مطلب : 146742
+
-

نکته بازی/ حالا چرا شاکی شدی؟


کلا اخلاق کارلوس کی‌روش طوری است که انگار اگر به این و آن پیله نکند و 4 تا درشت به دیگران نگوید، اموراتش نمی‌گذرد. یعنی حتی تکذیب کردن استاد هم با بقیه دنیا فرق دارد. شایعه کرده‌اند کی‌روش ممکن است سرمربی منچستریونایتد شود. انصافا چیز بدی نیست و اصلا آدم باید خیلی مهم باشد که چنین شایعه‌ای در مورد او ساخته شود. بعد کی‌روش برای تکذیب موضوع گفته: «اگر قرار باشد هر خبری را در شبکه‌های اجتماعی باور کنید، ممکن است به‌خودتان شلیک کنید. خداوند به ما 2 گوش و یک زبان داده است، اما به‌نظر می‌رسد که بعضی بیشتر دارند.» حالا باز خدا را شکر از موش و عقرب و گربه استفاده نکرد. به خدا شاکی شدن ندارد. یک جمله ساده بگو شایعات صحیح نیست. همین!

200تومان که اصلاً پول نیست

فرشاد احمدزاده بابت مطالبات معوقه‌اش از پرسپولیس شکایت کرده و این باشگاه هم به پرداخت 200 میلیون تومان محکوم شده است. بعد فرشاد پست و استوری گذاشته که من به‌خاطر 200 تومان شکایت نکردم و از این دست حرف‌ها. اولا که اگر شکایت نکردی، پس چرا رأی صادر شده؟ ثانیا؛ اینکه دنبال حق و حقوقت باشی که خجالت ندارد. لابد همزمان هم پولت را می‌خواهی و هم قصد داری مقابل هواداران از ژست تعصب عقب نمانی. حالا همه اینها به کنار؛ استاد طوری گفته به «200 تومان» نیاز ندارم که پشت آدم تیر می‌کشد. آقا این 200 میلیون تومان برای ما آدم معمولی‌ها خیلی پول است. خیلی مواقع یک مرد عیالوار با چند سر عائله در طول سال اینقدر پول در نمی‌آورد. کمی با احتیاط حرف بزنید لطفا!

شما که خیلی زحمت کشیدی!

طوری عزیزی خادم بابت صعود آسان تیم ملی به جام‌جهانی پز می‌دهد که خود مربیان و بازیکنان تیم ملی به موضوع افتخار نمی‌کنند. خب البته از هر طرف به ماجرا نگاه کنیم، می‌بینیم حق با رئیس محترم فدراسیون است. اصلا همه زحمت‌ها را ایشان کشیدند. مثلا در مرحله قبلی میزبانی مسابقات انتخابی جام‌جهانی به تهران رسید که خیلی مهم بود. اگر شما فکر می‌کنید ما در منامه بازی کردیم، این یک خطای دید است. ما در ورزشگاه آزادی همه رقبا را بردیم. فدراسیون فوتبال همچنین در کمال شایستگی موفق شد در بازی با کره‌جنوبی تماشاگران را در ورزشگاه آزادی مستقر کند و سیستم کمک‌داور ویدئویی را هم بیاورد. باز اگر فکر می‌کنید آن بازی در ورزشگاه خالی برگزار شد، دچار خطای دید شده‌اید! خلاصه شایسته‌تر از این آقایان نداریم.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید