17
یکشنبه 7 آذر 1400
شماره 8373
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی/ 7/17

تیم سپاهان که در هفته ششم دوباره به صدر جدول لیگ رسیده، اختلاف بسیار کمی با رقبا دارد و حتی اختلافش با تیم پنجم جدول فقط 2 امتیاز است. اما ظاهرا این تیم به لحاظ فنی فاصله خوبی با دیگر تیم‌ها دارد و شاید این موضوع در هفته‌های آتی اختلاف امتیازی سپاهان را هم با رقبا بالاتر ببرد.
ویژه
یک بازی زیبای دیگر هم امشب داریم؛ رئال‌مادرید در برنابئو و در ادامه بازی‌های زیبایی که در چند هفته اخیر ارائه داده، باید از حریف سختی پذیرایی کند. سویا تیمی است که لوپتگی را دارد، همان سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا که به‌دلیل توافق با رئال در آستانه جام جهانی2018اخراج شد و در میانه فصل هم از مدیران رئال حکم اخراج گرفت. سویا با لوپتگی و بدون او همواره جزو مدعیان بوده، اما با این مربی خطرناک‌تر شده است.
با اعلام چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، انتقادات زیادی نسبت به این چرخه و شخص محمد بنا سرمربی تیم‌ملی کشتی مطرح شد. منتقدین، این چرخه را پر از ابهام می‌دانند و معتقدند در آخر محمد بنا کشتی‌گیر مدنظرش را راهی مسابقات جهانی و آسیایی هانگ‍ژو خواهد کرد.
پس از برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران، حسن یزدانی و محمدرضا گرایی با رأی ورزشکاران واجد شرایط به‌عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شدند. امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان دیگر نامزد این انتخابات از جمع گوش‌شکسته‌ها بود که آرای لازم را به‌دست نیاورد و نتوانست وارد کمیسیون شود.
بهمن سالمی و ابوالحسن خاکی‌زاده تیم ملی والیبال ساحلی ایران را به دومی آسیا رساندند. تیم ایران که در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با پیروزی مقابل قزاقستان فینالیست شده بود، دیروز مقابل استرالیا ضعیف‌تر از آن بود که بتواند به سکوی قهرمانی فکر کند.
مهدی شیری مدافع پرسپولیس در بازی این تیم برابر صنعت‌نفت آبادان چهره ویژه‌ای بود. روی لباس او برخلاف سایر بازیکنان داخل زمین و حتی نیمکت‌نشینان پرسپولیس، آرم تبلیغاتی اسپانسر تیم وجود نداشت و چهره این بازیکن را در زمین متمایز کرده بود.
جدال امروز چلسی- منچستریونایتد بیشتر از جنبه فوتبالی، ارزش‌های فرافوتبالی دارد. این بازی زیر سایه استخدام رالف رانگنیک توسط منچستریونایتد است؛ فردی که استاد توماس توخل، یورگن کلوپ و یولیان ناگلزمان بوده است.

داربی دو سر باخت

دیگر کسی از بردن داربی نقل‌وانتقالات حرف نمی‌زند چون امین قاسمی‌نژاد و رضا اسدی که پرسروصداترین سوژه‌های پنجره تابستانی بودند حالا نامزد عنوان بدترین خرید فصل هستند
دقیقا 3ماه قبل بود که 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از تلاش فراوان و مذاکرات طولانی بالاخره موفق به جذب رضا اسدی و امین قاسمی‌ن‍ژاد شدند و به خیال خودشان بزرگ‌ترین خریدهای این 2 باشگاه بزرگ در نقل‌وانتقالات تابستانی با عقد این 2 قرارداد رقم خورد.
غروب در زمین گلف

غروب در زمین گلف

گرت بیل چگونه از چشم رئالی‌ها افتاد؟
جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های گرت بیل بار دیگر از هواداران رئال مادرید انتقاد کرده که چرا رفتار مناسبی با موکلش ندارند. بیل همچنان مصدوم است و فیفادی به فیفادی برای بازی در تیم ملی ولز خوب می‌شود و دوباره به تنظیمات کارخانه و دوران مصدومیت برمی‌گردد.
نکته بازی/ کمی به وحید امیری نگاه کن!
وحید امیری یکی از مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی در سال‌های اخیر بوده است. با این حال در کارنامه امیری یک نقطه مبهم وجود دارد که مربوط می‌شود به جدایی او از پرسپولیس، آن هم در شرایطی که پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته بود.
به‌نظر می‌رسد طلوع درخشانی که فدراسیون عزیزی خادم درخصوص فوتبال زنان ترسیم کرده بود، کم‌کم به غروب نزدیک می‌شود.

نقل قول

صابر کاظمی که سال پیش بازیکن تیم والیبال فولاد سیرجان بود، طبق قانون لیگ و قراردادی که امضا کرده، باید در جام‌باشگاه‌های آسیا و جام‌باشگاه‌های جهان برای این تیم بازی کند.

جدول‌اعداد | 4082

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8373

جدول 8373
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
از لحظه‌ای که ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان اعلام شد، کامنت‌های زیادی به ثبت رسید که محوریت همه آنها یک نکته بود؛ ابراز خوشحالی از بیرون رفتن رضا اسدی! او در مسابقات قبلی موفق نشده بود توقعات هواداران را برآورده کند و بعد از هر ناکامی سرخ‌ها هم انتقادات زیادی از این بازیکن به عمل می‌آمد.
مسابقه گل‌گهر و استقلال بیشتر از آنکه متن داشته باشد، حاشیه داشت. داخل زمین تنها چیزی که دیدیم زیر توپ زدن بازیکنان 2 تیم و ارائه یک فوتبال سرد و بدون موقعیت بود. بیرون از میدان اما داستان‌هایی مثل لغو مجوز بازی یامگا و ژستد یا طعنه فرهاد مجیدی به امیر قلعه‌نویی وجود داشت که رسانه‌ها را دست خالی نگذاشت!
گل‌گهر سیرجان قبل از بازی با استقلال درگیر اتفاقات عجیبی شد. بر این اساس چند بازیکن سرشناس این تیم به دلایل مختلف حضور در مقابل آبی‌پوشان را از دست دادند. در این میان مشکل محسن فروزان انضباطی عنوان شد و در مورد مرتضی تبریزی و شایان مصلح هم به «دلایل فنی» اشاره کردند. بعد از توقف خانگی و بدون گل تیم سیرجانی برابر استقلال، تمامی این بازیکنان به تمرینات بازگشتند.