05
یکشنبه 7 آذر 1400
شماره 8373
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آمار خبر
به‌رغم آنکه واردات لوازم خانگی کره‌ای در کشور ممنوع شده اما همچنان شاهد آن هستیم که این اقلام از طریق ته‌لنجی، مرزنشینی، کولبری، ملوانی و سایر رویه‌ها براساس مقررات درنظر گرفته‌شده و در مقاطع مختلف به‌صورت قانونی وارد کشور می‌شوند.
خودرو
بررسی هزینه تمام‌شده انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو در نیمه نخست امسال نسبت به‌مدت مشابه پارسال از رشد 3برابری قیمت این خدمات حکایت دارد.

نزول سنگین بورس روی 5گسل تازه

زمزمه افزایش نرخ گاز فولادسازان و بهره مالکانه معادن، در بودجه سال آینده در کنار قطعی گاز صنایع، رشد نرخ بهره بین بانکی و ابهام درخصوص آینده مذاکرات هسته‌ای، فهرست ریسک‌های سرمایه‌گذاری در بورس را افزایش داده‌اند
بورس
درحالی‌که انتظار می رفت روند نزولی شاخص کل بورس تهران در هفته جاری فروکش کند، دیروز نه ‌تنها بهبودی در معاملات بازار سهام حاصل نشد، بلکه شاخص بورس تهران با افت سنگین 2درصدی مواجه شد.
افزایش دوباره قیمت شامپو

افزایش دوباره قیمت شامپو

کف قیمت شامپو تخم‌مرغی به 12هزار تومان رسید
شامپو کودک فیروز به‌تازگی، از 13هزار تومان به 14.700 رسیده است، قیمت دیگر انواع شامپو هم در نیمه اول امسال30 تا 40درصد افزایش یافته است.
مانع‌گذاری در برابر سفته بازی ارزی
مطابق بخشنامه بانک مرکزی فروش دلار سهمیه‌ای با کارت ملی از دیروز متوقف شد
به‌دنبال افزایش تقاضا برای دریافت ارز دولتی با کارت ملی، که هفته گذشته به رشد پر شتاب قیمت دلار منجر شد، بانک مرکزی بخشنامه‌ای جدید صادر کرد تا جلوی تقاضای سفته بازانه را در بازار ارز بگیرد.