21
یکشنبه 7 آذر 1400
شماره 8373
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازگشت به رتبه‌بندی واقعی معلمان

نگاه
در دهه80 که طرح رتبه‌بندی معلمان را ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نوشتیم، از 2بعد به آن پرداختیم؛ اول اینکه در نقشه جامع علمی کشور معلمان را متفاوت از کارمندان دولت ببینیم و آنها را در زمره اعضای هیأت علمی، پژوهشگران و فناوران قرار دهیم و ...
ویژه
پسر جوان در جریان درگیری با پدرش او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند و نیم ساعت بعد دستگیر شد.
مرد کینه جو که 2نفر را به‌قتل رسانده و یک‌نفر را نیز تا یک‌قدمی مرگ کشانده بود در شرایطی که در محاصره پلیس قرار داشت به‌سوی مأموران تیراندازی کرد و درنهایت با شلیک گلوله از پا درآمد تا پرونده شرارت هایش برای همیشه بسته شود.
با پیدا شدن جسد مردی پشت فرمان ماشین‌اش‌، تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای کشف اسرار این جنایت آغاز شد.
داخلی
آخرین طعمه زوج سارق، مردی بود که پس از زورگیری با خودروی خود به تعقیب آنها پرداخت تا گوشی موبایلش را پس بگیرد اما این ماجرا پایان مرگباری را رقم زد و موجب شد مرد سارق بر اثر تصادف جانش را از دست بدهد.
خانواده زن تهرانی با حضور در دادسرای جنایی از قصاص قاتل گذشت کردند

بخشش چوپان قاتل پیش از محاکمه

جنایی
مرد چوپان که در درگیری با زن تهرانی او را به قتل رسانده بود پیش از محاکمه از سوی اولیای دم بخشیده شد و از مجازات قصاص رهایی یافت.به‌گزارش همشهری، این حادثه 31اردیبهشت‌ سال گذشته اتفاق افتاد.
کرونا؛ از جشن تا عزا

کرونا؛ از جشن تا عزا

خروج از وضعیت قرمز کرونا، شاید امیدوارکننده باشد اما جشن گرفتن ندارد؛ آن‌هم در شرایطی که هنوز روزانه تعدادی از هموطنانمان را بر اثر همین ویروس کشنده از دست می‌دهیم. خروج از وضعیت قرمز کرونا به‌معنای پایان یافتن آن نیست که برخی تصور ‌کنند از امروز می‌توانند ماسک‌ها را کنار بگذارند و در رعایت پروتکل‌ها کوتاهی کنند.
با مردم/ اقساط خانه دار شدن باید متناسب با توان مردم باشد
باتشکر از دولت سیزدهم برای اجرای سیاست خانه‌دار کردن طبقه ضعیف جامعه، طبق اعلام بانک مسکن درتاریخ 20 آبان، قسط اول اعلام شده برای مسکن را که 40 میلیون تومان بود واریز کردم، اول آذر پیامک آمد که قسط دوم را واریز کنید، دنبال تهیه پول بودم که سوم آذر تماس گرفتند که سریع واریز کنید.

پاسخ مسئولان/شلوغی و جمعیت مسافری مترو واقعیتی انکار‌ناپذیر است

روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان شلوغی‌های مترو واقعا آزاردهنده شده است