17
دو شنبه 26 مهر 1400
شماره 8339
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باخت سه هیچ به کلیشه‌ها

چرا هر وقت می‌بریم نتیجه غیرت و تعصب بازیکنان است و هر بار می‌بازیم امکانات و زیرساخت‌ها ایراد دارد؟
یادداشت
کلا در فضای دوقطبی کشور که سر هر چیزی دو جبهه کاملا متضاد با هم شکل می‌گیرد، نمی‌توان قضاوت درستی دید یا ارائه داد. تیم ملی 10بازی پشت‌هم را می‌برد، عده‌ای ایراد می‌گیرند که تیم برنامه ندارد و به ستاره‌ها وابسته است.
ویژه
رویای آسیایی پرسپولیس، این‌بار در ریاض پرپر شد؛ در ورزشگاه مملو از تماشاگری که از دقیقه یک آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان را زیر فشار گذاشته بود.
سینا خادم‌پور یکی از جوانان استقلال بود که زیاد به او بازی نمی‌رسید، در نتیجه برای فصل جدید به‌طور قرضی به نفت مسجدسلیمان پیوست.
لیگ قهرمانان آسیا به مرحله نیمه‌نهایی رسید اما بازیکنی که با تیمش در همان مرحله گروهی حذف شده هنوز بهترین گلزن این رقابت‌هاست.
سامان قدوس در حضور 18دقیقه‌ای مقابل چلسی و در باخت یک بر صفر خانگی برنتفورد، نزدیک بود دست به کاری بزند که همه اهالی فوتبال در ایران به اسکوچیچ حمله کنند.
سپاهان فصل گذشته از لحاظ امت0ی0ازگ0یری عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشت ولی غفلت برابر پیکان و از دست دادن 2امتیاز مهم مقابل این تیم، در نهایت باعث شد شاگردان محرم نویدکیا قهرمانی را از دست بدهند.
وقتی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به الهلال می‌بازد، قاعدتا دلیلی ندارد مخاطبان فوتبال یاد سرمربی پیشین استقلال بیفتند، اما یک اظهارنظر غیرضروری از محمود فکری باعث شد او شنبه‌شب به سوژه داغ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود.

صورت زخمی

باخت پرسپولیس مقابل الهلال فراتر از یک شکست ساده بود؛ آیا این تیم زخم‌خورده زود از جا بلند می‌شود یا هفته‌های ابتدایی لیگ را از دست می‌دهد؟
پرسپولیس با شکستی سنگین مقابل الهلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
به من می‌گویند پهلوان یکتا
به من می‌گویند پهلوان یکتا
گفت‌وگو با یکتا جمالی، دختر وزنه‌برداری که بعد از مدال‌های جهانی در رده نوجوانان و جوانان می‌خواهد در بازی‌های المپیک برای ایران طلا بگیرد
از تهران تا اصفهان از او استقبال کردند؛ از مسئولان گرفته تا همکلاسی‌هایش. یکتا جمالی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2مدال نقره و یک برنز گرفت و 4ماه پیش هم در مسابقات قهرمانی جوانان جهان صاحب 3برنز جهانی شده بود؛ اینها نخستین مدال‌هایی بود که در تاریخ وزنه‌برداری زنان ایران به‌دست می‌آمد.
فصل نقل‌وانتقالات تابستان امسال یک‌ فصل رؤیایی بود؛ کریستیانو رونالدو، مسی، لوکاکو، گریلیش، سانچو، راموس، دوناروما و چندین انتقال بزرگ دیگر صورت گرفت.

پشت‌خط زن/ بدنساز ایرانی برای تیم قطری

جهانگیر سیدعباسی مربی ایرانی تیم والیبال الغرافه قطر درصدد استخدام مربی بدنساز تیم‌ملی ایران برای تیمش است. الغرافه پارسال از 10بازی لیگ قطر به 9شکست تن داده بود و سیدعباسی امیدوار است با جذب خواجه‌خباز شرایط بازیکنانش را ارتقا دهد.

بفرمایید توضیح بدهید

پرسپولیس آنقدر بد به الهلال باخت که نمی‌شود فقط یکی، دو دلیل برای چنین شکستی مطرح کرد، اما بی‌گمان داستان تأخیر در اعزام سرخپوشان به ریاض در این ناکامی بی‌تأثیر نبوده است.

جدول 8339

جدول 8339
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.